استفاده از هوش مصنوعی برای پاسخ به ۱۹۰۰ سوال پرتکرار از تأمین اجتماعی
اقتصاد ایران: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: استفاده از هوش مصنوعی برای پاسخ به ۱۹۰۰ سوال پر تکرار شهروندان از تأمین اجتماعی مد نظر قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در آئین بهرهبرداری از ساختمان جدید مرکز ارتباطات اظهارداشت: امروز بهانهای برای آغاز کار جدید جهت رسیدن به اهداف و کارهای نوین است.
وی افزود: امکانات فیزیکی هدف اصلی ما نیست و برای بهبود ارتباطات و پاسخگویی برنامههای خوبی در دست اقدام است. ما بنا داریم هیچسوالی بدون پاسخ نماند و به همه ابهامات و گلایهها و سوالات رسیدگی میکنیم و این محدود به پاسخگویی تلفنی نیست و از هوش مصنوعی و زیرساختهای تکنولوژی استفاده میکنیم تا مخاطبان اقناع شوند.
سالاری گفت: سوالات کلی ۱۹۰۰ مورد است که مردم به همین دلیل با تأمین اجتماعی تماس میگیرند و بنا داریم با بهرهگیری از دستیار هوش مصنوعی و کارکنانمان پاسخ دهیم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: همه کارفرمایان، کارگردان و بازنشستگان و افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی میتوانند از این نحوه پاسخگویی هوشمند در تأمین اجتماعی بهرهمند شوند.