دبیر جشنواره تولید ملی خبرداد:
برگزاری نمایشگاه تولید محصولات داخلی درمنطقه آزاد انزلی
اقتصاد ایران: دکترامیررضا داوودی پسند، گفت: بزرگترین معضل تولید داخلی برندینگ و فروش محصول است از اینرو مهمترین هدف و رویکرد چهارمین جشنواره ملی حمایت از تولید داخلی است.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، دکترامیررضا داوودی پسند، مدیر عامل مرکز اتحاد ایرانیان جوان و دبیر چهارمین جشنواره تولید ملی روز دوشنبه در مراسم رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره تولید ملی در سالن جشنواره منافع ملی در سروش صداوسیما در جمع خبرنگاران استان افزود: با بیان اینکه تولیدکنندگان خوبی در کشور و در عرصههای مختلف وجود دارد، اظهار کرد: یکی از ضعفهای مهم در حوزه تولید محصولات داخلی بحث برندسازی و معرفی آن محصول به دیگران است لذا تصمیم بر این تا جشنواره تولید ملی را در کشور راهاندازی کنیم.
این جشنواره در تلاش است تا با معرفی واحدهای تولیدی به عرضه محصولات، برندینگ، بازاریابی کمک کرده و در نهایت از تولید ملی حمایت کند.
مدیر عامل مرکز اتحاد ایرانیان جوان با بیان اینکه تاکنون ۲۵ واحد تولیدی برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کرده اند، گفت: واحدهای تولیدی متقاضی می توانند تا پایان اسفندماه در این جشنواره ثبت نام کنند که در موضوعاتی همچون کیفیت، اقتصاد مقاومتی و صادرات در بخش های مختلف ارزیابی می شوند.
دکتر داوودی پسند با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی به طور معمول به روابط عمومی ها اهمیت نمی دهند،گفت: امسال برای نخستین بار یک جایزه یکصد میلیون تومانی برای بهترین روابط عمومی فعال واحدهای صنعتی در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولید ملی، برنامه مستند تلویزیونی جهت معرفی واحدهای تولیدی پیش بینی شده است و مردم با شرکت در نظر سنجی به شناسایی واحدهای برتر در کشور کمک می کنند؛ ضمن اینکه ارزیابی ها توسط داوران جشنواره انجام می شود .
دبیر جشنواره تولید ملیاز برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره تولید ملی در منطقه آزاد انزلی در اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: همزمان با اختتامیه چهارمین جشنواره تولیدات ملی نمایشگاهی از تولیدات داخلی به مدت یک هفته در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در اردیبهشت معمولا اوج حضور گردشگران و مسافران را در این منطقه داریم از اینرو یک بحث گردشگری را هم در این نمایشگاه اضافه کردیم.
دکترامیررضا داوودی پسند، مدیر عامل مرکز اتحاد ایرانیان جوان و دبیر چهارمین جشنواره تولید ملی با تاکید بر اینکه نمایشگاه در بحث صادرات و توریستی می تواند اثر گذار باشد، عنوان کرد: در این جشنواره علاوه بر واحدهای صنعتی، غرفهای نیز برای فروشگاههای بزرگ که فقط تولیدات داخلی را عرضه می کنند در نظر گرفته شده است.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه