مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد:
لزوم بازنگری در شاخص های ارزیابی عملکرد شعب
اقتصاد ایران: مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم بازنگری مجدد شاخصه ها و مبنای ارزیابی عملکرد شعب و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود بانک تاکید کرد و گفت: تمامی واحدهای بانک باید با استفاده از همه ظرفیت ها و ارائه پیشنهادات لازم به جلب رضایت مشتریان و رشد بانک کمک کنند.
به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، محمد رضا فرزین در هفتمین سلسله نشست های ماهانه شعب بانک در سال جاری که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، روسای ادارات مرکزی، اداره امور شعب، شعب مستقل و تنی چند از روسای حوزه و شعب موفق برگزار شد، ضمن تقدیر از اهتمام و هم افزایی واحدهایی که توانسته اند به منظور تحقق اهداف بانک در مسیر موفقیت و تعالی سازمانی طی سال جاری عملکرد قابل توجه و چشمگیری از خود نشان دهند؛ بازنگری در شاخصه های ارزیابی عملکرد شعب، تفویض اختیارات به واحدها، ارائه بسته های اعتباری جدید و تولید محصولات فناورانه و برنامه ریزی در جهت رسیدن بانک به جایگاه قبلی را از اقدامات لازم و ضروری در بانک برشمرد .
وی در ادامه با تاکید بر این که بازنگری در شاخصه ها و مبنای ارزیابی عملکرد شعب به صورت اقلیمی و منطقه ای زمینه ساز دستیابی به نتایج مطلوب در بانک خواهد شد، گفت: این بازنگری ها باید بگونه ای صورت گیرد که جذب منابع به عنوان مهمترین مبنا و ارزش گذاری در ارزیابی ها مد نظر قرار گیرد.
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین بر تفویض اختیارات به واحد ها و اداره امور شعب استان ها در جهت جذب منابع بیشتر تاکید کرد و اظهارداشت: شعب با ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات ارزشمند و مهم خود در حوزه های اعتباری و فناوری اطلاعات می توانند بانک را در خلق ارزش و تعالی سازمانی یاری نمایند.
دکتر محمدرضا فرزین با بیان این که جایگاه و موقعیت بانک نسبت به دیگر بانک ها در نظام اقتصادی و شبکه بانکی کشور قابل توجه است، افزود: حرکت بانک ها همواره به سمت رضایت مشتریان و قرار گرفتن در مسیر بانکداری حرفه ای است که براین اساس بیش از 3 هزار شعب بانک ملی ایران در این مسیر، جایگاه ویژه ای خواهند داشت.
وی با اشاره به این که بانک به دنبال جلب رضایت مشتریان است و نه سود، گفت: با برنامه ریزی و اجرای الزامات و سیاست های جدید در بانک ریل گذاری در مسیر توسعه شبکه بانکی و به دنبال آن رشد و شکوفایی اقتصاد کشور به جریان می افتد و بانک ملی ایران سهم خود را از رشد وشکوفایی اقتصاد کشور مجدد پس خواهد گرفت.
در این نشست، حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران نیز با تاکید بر لزوم خدمت رسانی بهتر و سریعتر به مشتریان، تاکید کرد که روسای شعب و مدیران استانی باید کارگروه های سود و زیان را فعال کرده و بر لزوم تمرکز و جذب منابع مشتریان در شعب بانک تاکید داشته باشند.
مونسان گفت: بانک ملی ایران به عنوان بانک پیشران در شبکه بانکی کشور نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد و همواره تلاش کرده تا در کنار مردم و تولیدکنندگان قرار گیرد.
در این نشست تنی چند از روسای ادارات امور شعب گزارشی از عملکرد واحدهای تابعه ارائه کردند و در ادامه به بیان و طرح دیدگاه های خود درباره مسائل بانک پرداختند.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه