سخنگوی ستاد انتخابات کشور:
زمان برگزاری مناظرههای انتخاباتی تغییر کرد
اقتصاد ایران: سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تغییر برنامه مناظره های انتخاباتی به دلیل همزمانی با مسابقات فوتبال خبر داده است.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران سید اسماعیل موسوی پس از پایان چهارمین جلسه کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به این موضوع که این جلسه به ریاست وزیر کشور در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: تضمین برخورداری یکسان نامزدهای ریاست جمهوری از شرایط تبلیغات و امکانات دولتی به خصوص سازمان صدا و سیما، همواره یکی از مهمترین دغدغه کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بوده است.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه خوشبختانه این تلاش به دستورالعمل کامل و جامعی با نظرات همه از جمله دستگاه قضائی، شورای نظارت بر صدا و سیما و وزارت کشور منجر شده است؛ افزود: این دستورالعمل به صدا و سیما و نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری جهت تنظیم برنامه شأن ابلاغ شده است.
دبیر ستاد انتخابات کشور با تشریح برنامههای تبلیغاتی در نظر گرفته شده، گفت: در برنامه تبلیغاتی سه مناظره زنده و پخش دو مستند نیم ساعته برای هر یک از نامزدها در شبکه سراسری پیش بینی شده است.
وی همچنین گفت: رادیو هم برای مناظره نمایندگان نامزدها در نظر گرفته شده است.
موسوی با بیان اینکه برنامه مناظره نامزدهای ریاست جمهوری به لحاظ زمانی مصادف با مسابقات فوتبال تیم ملی در کشور بحرین شده است؛ گفت: در جلسه امروز با تدبیر وزیر کشور برنامه مناظره نامزدهای ریاست جمهوری تغییر یافت.
وی در این خصوص گفت: مصوبه جلسه بر این شد که مناظرهها در ساعات پرمخاطب تلویزیون انجام شود و یک شب پیش از مسابقه فوتبال و یا یک شب بعد از فوتبال مناظره برگزار شود.
موسوی با اشاره به اینکه در روزهای ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد ماه که در برنامه تلویزیون به عنوان روزهای مناظره پیش بینی شده است؛ در همان روزها پخش مسابقات فوتبال را هم داریم؛ گفت: بر این اساس کمیسیون تصمیم گرفت زمان برگزاری مناظرهها به روزهای ۱۶، ۲۰ و ۲۴ و یا ۱۸، ۲۲ و ۲۶ خرداد منتقل شود.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور در بخش دیگری از صحبتهایش از دیگر مصوبات جلسه امروز کمیسیون تبلیغات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: مقرر شد صدا و سیما از تمام ظرفیتهای شبکهها و کانالها در دو سطح ملی و استانی با رویکرد مشارکت افزایی استفاده کند.
موسوی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بر این است که با زمینه سازی تحقق مشارکت حداکثری که از منویات مقام معظم رهبری است در ۲۸ خرداد ماه سالجاری انتخاباتی پرشور و مشارکتی در کشور داشته باشیم.
بر اساس مواد ۶۲ و ۶۳ قانون انتخابات ریاست جمهوری، به منظور تضمین برخورداری یکسان نامزدهای ریاست جمهوری از امکانات دولتی کمیسیونی به نام کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات با عضویت دادستان کل کشور، وزیر کشور، دبیر هیأت اجرایی مرکزی انتخابات، رئیس یا یکی از اعضای شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما، رئیس سازمان صدا و سیما و یا نمایندگان تام الاختیار هر یک از این اعضا، تشکیل میشود.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه