پربازدیدترین رسانه اجتماعی در ایران مشخص شد

اقتصاد ایران: بررسی‌ها نشان می‌دهد اینستاگرام با ۳۱ میلیون کاربر فعال، پرطرفدارترین رسانه اجتماعی در ایران است، در حالی که میانگین محتوای داخلی در سکوهای نمایش خانگی تنها ۴.۵ درصد است.

دنیای اقتصاد: بررسی‌ها نشان می‌دهد اینستاگرام با ۳۱ میلیون کاربر فعال، پرطرفدارترین رسانه اجتماعی در ایران است، در حالی که میانگین محتوای داخلی در سکوهای نمایش خانگی تنها ۴.۵ درصد است.

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی با بررسی لایه محتوایی شبکه ملی اطلاعات تأکید کرده است که تحقق هدف ۷۰ درصدی سهم محتوای داخلی، نه‌تنها به تنظیم‌گری نوین و تأمین مالی نیاز دارد، بلکه به‌دلیل فقدان داده‌های شفاف، هنوز قابل ارزیابی دقیق نیست از سویی بررسی‌ها نشان می‌دهد که اینستاگرام پربازدیدترین رسانه اجتماعی در ایران محسوب می‌شود. 

ایسپا (۱۴۰۳) درخصوص میزان نفوذ سکوهای محتوایی و رسانه‌های اجتماعی نشان‌دهنده آن است که در حال حاضر اینستاگرام با ۳۱ میلیون کاربر فعال و سهم ۴۷ درصدی از کاربران فضای مجازی، پربازدیدترین رسانه اجتماعی در ایران محسوب می‌شود. 

همچنین بررسی نسبت میان محتوای خارجی و داخلی در سکوهای نمایش خانگی نشان دهنده این است که میانگین کل نسبت محتوای داخلی به خارجی در سکوهای مورد بررسی تقریبا ۴.۵ درصد به ۹۵.۵ درصد است.

گزارش+ایسپا

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ