تشکیل حلقههای میانی در جامعهالزهرا(س) برای اطلاعرسانی پذیرش طلاب
اقتصاد ایران: جامعه الزهرا (س) برای انتقال چهره به چهره پیام پذیرش این مجموعه حوزوی به جامعه، حلقههای میانی تشکیل میدهد.
به گزارش خبرنگار مهر، فرایند ثبت نام سال تحصیلی جدید جامعه الزهرا (س) به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران، از ۱۶ آذر آغاز شد.
مدیران این نهاد حوزوی برای انتقال پیام پذیرش طلاب به جامعه، در ابتکاری طرح سفیران جامعه الزهرا (س) را طراحی کردند.
این طرح که با هدف مردمی سازی فرایند اطلاع رسانی اجرا میشود تلاش دارد اساتید، مبلغان، دانش آموختگان و فعالان فرهنگی را در قالب حلقههای میانی اطلاع رسانی ساماندهی کند تا این افراد به صورت چهره به چهره، بانوان مستعد و علاقه مند به تحصیل در حوزه علمیه را راهنمایی و تشویق کنند.
در حال حاضر ثبت نام از علاقه مندان برای شرکت در طرح سفیران جامعه الزهرا (س) آغاز شده است. حلقههای میانی در این طرح ضمن دریافت بستههای اطلاع رسانی و پوسترهای رسمی پذیرش طلاب در جامعه الزهرا (س)، در مدارس، مساجد، مراکز فرهنگی و آموزشی و اجتماعی حضور پیدا میکنند و به معرفی ظرفیتها، مزیتها و مسیر طلبگی در این حوزه علمیه میپردازند.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه