لزوم تکمیل قطعه دوم کمربندی گرگان/ محورهای شرقی شهر بار ترافیکی بالایی دارد
اقتصاد ایران: ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه محورهای شرقی شهر به دلیل تردد بالای کامیونها با فشار ترافیکی مواجه است، گفت: تکمیل قطعه دوم کمربندی جدید، مهمترین اولویت برای کاهش بار ترافیکی این محدوده محسوب میشود.
علی نصیبی در گفتوگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: خروجی شرقی گرگان یکی از نقاط پرتردد شهر است و فاصله میان میدان شهید قندهاری تا خروجی شرقی به دلیل رفتوآمد کامیونها همواره با کندی حرکت روبهرو میشود. به همین خاطر در جلسه اخیر شورای ترافیک شهرستان به طور کامل به این موضوع اختصاص داشت و مصوبات لازم برای اصلاح دوربرگردانها، نصب تابلوهای جدید و ایجاد ورودیهای موردنیاز به شورای ترافیک استان ارسال شده و منتظر اعلام نظر نهایی هستیم.
فرماندار شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه الزام عبور کامیونها از کمربندی جدید، زمانی اثرگذاری لازم را خواهد داشت که قطعه دوم این مسیر تکمیل شود، افزود: در سفر اخیر رئیس مجلس نیز این موضوع به عنوان مطالبه اصلی مطرح شده و استاندار گلستان به صورت ویژه پیگیر تأمین اعتبار برای تکمیل قطعه دوم کمربندی گرگان است.
وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامههای کاهش بار ترافیکی، اجرای مسیر مشارکتی میان راهداری، حملونقل جادهای، آب منطقهای، شهرداری و جهاد کشاورزی است که قطعه نخست آن سهراهی اوزینه را به جاده نصرآباد متصل میکند و امید است در سال ۱۴۰۵ به بهرهبرداری برسد.
نصیبی با بیان اینکه از این مسیر یک راه فرعی نیز به جرجان ۲۶ متصل میشود که عملیات آن توسط شهرداری گرگان در حال اجراست، گفت: در کنار بازگشایی مسیرهای جدید، راهداری نیز مسیرهای جایگزین از جمله جاده قدیم گرگان را در حال تعریف و اجرا دارد و توسعه پارکینگهای روباز در کنار این اقدامات میتواند تا حدی از فشار ترافیک شرق شهر بکاهد.
وی افزود: با توجه به حجم بالای خودرو در گرگان، این اقدامات تنها مُسکن موقت است و باید کیفیت خدمات حملونقل عمومی افزایش یابد تا شهر به تعادل ترافیکی برسد.
فرماندار شهرستان گرگان گفت: در حوزه مسافربری شخصی نیز اقدامات نظارتی گذشته ادامه خواهد یافت. همچنین در موضوع زیباسازی میادین و مبلمان شهری، شورای ترافیک شهرستان با برداشت جدارهنگاری اجراشده توسط شهرداری موافقت کرده و برای برداشتن پل عابر پیاده کاخ نیز مصوبه صادر شده است، مشروط بر اینکه خطکِشیها و اقدامات ترافیکی قبل از برداشت پل انجام گیرد.
انتهای پیام
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه