۱۲۵۳ ایده و ۸۵۰ مصاحبه دستاورد جشنواره نوآوریهای تبلیغی جنات
اقتصاد ایران: قم- رئیس جشنواره نوآوریهای تبلیغی جنات با اعلام دریافت ۱۲۵۳ ایده تجربهشده و انجام ۸۵۰ مصاحبه تخصصی، این رویداد را گامی مؤثر در معرفی الگوهای نوین تبلیغ دینی دانست.
به گزارش خبرنگار مهر، حجتالاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد، رئیس جشنواره «نوآوریهای تبلیغی جنات» پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری اختتامیه این رویداد، با اشاره به همراهی نهادهای حوزوی در روند اجرای جشنواره، گفت: خوشحالیم که امسال توفیق خدمت به مبلغان عزیز را داشتیم و جشنواره پس از یک سال و اندی تلاش، به مرحله نهایی رسیده است.
وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره تربیت مبلغ و تولید محتوای نوین تبلیغی، افزود: این جشنواره در سال ۱۴۰۳ به تصویب رسید و فعالیتهای آن بهصورت رسمی آغاز شد. خوشبختانه با همکاری مجموعههای مختلف حوزوی، روند برگزاری به خوبی پیش رفت و امروز به مرحله اختتامیه رسیدهایم.
رئیس جشنواره از برگزاری مراسم پایانی در روز سهشنبه، ۱۸ آذر، ساعت ۱۰ صبح در سالن همایشها خبر داد و گفت: در این مراسم که با سخنرانی آیتالله اعرافی و حضور میهمانان برگزار خواهد شد، از برگزیدگان جشنواره تقدیر میشود.
روستاآزاد با بیان اینکه جشنواره جنات علاوه بر معرفی برترین ایدهها، روحیه امید و ابتکار را نیز در میان مبلغان تقویت کرده است، اظهار داشت: در شرایطی که گاهی عوامل ایجاد ناامیدی در حوزه فرهنگ مشاهده میشود، معرفی نمونههای موفق تبلیغ دینی در نقاط مختلف کشور از شهرها و روستاها تا مجموعههای کوچک میتواند الهامبخش و امیدآفرین باشد.
وی یکی از دستاوردهای مهم جشنواره را شناسایی خلأها و کاستیهای تبلیغ دینی دانست و گفت: وقتی قالبهای نو و موفق تبلیغ معرفی میشود، طبیعتاً نقاط ضعف گذشته نیز روشنتر میگردد. این جشنواره نگاه تازهای به قالبها و روشهای نوین تبلیغ ارائه کرد.
به گفته مسئول جشنواره، ۱۲۵۳ ایده تبلیغی تجربهشده به جشنواره ارسال شده و مهمترین شرط، «عملیاتی و اجراشده بودن ایده» بوده است. او افزود: در کنار این، ۸۵۰ مصاحبه مفصل با صاحبان ایدهها انجام شده که تمامی این دادهها در سایت جنات بارگذاری شده و در دسترس عموم مبلغان قرار دارد.
روستاآزاد از همکاری گسترده نهادهای حوزوی و برگزاری برخی رویدادها در مراکز مختلف کشور از جمله قم، جامعهالزهرا (س)، مشهد، اصفهان و اهواز خبر داد و گفت: این هماهنگی و همراهی، ویژگی ممتاز این دوره از جشنواره است.
وی با اشاره به برنامهریزی برای استمرار جشنواره در سالهای آینده افزود: بهدنبال آنیم که این رویداد حداقل هر دو یا سه سال یکبار برگزار شود تا نسلهای تازهنفس و مبلغان جوان نیز فرصت بروز خلاقیت داشته باشند.
رئیس جشنواره در پایان با قدردانی از رسانهها، نهادهای حوزوی و عوامل اجرایی جشنواره، ابراز امیدواری کرد که این رویداد «آغازی برای حمایت گستردهتر از مبلغان خوشفکر و جریانساز» باشد.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه