مناسبسازی مجتمعهای خدماتی بینراهی چهارمحال و بختیاری برای جانبازان و معلولان
اقتصاد ایران: ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای چهارمحال و بختیاری از مناسبسازی مجتمعهای خدماتی_ رفاهی استان برای تردد آسان جانبازان، توانیابان و افراد دارای معلولیت خبر داد و گفت: عملیات مناسبسازی سایر مجتمعها نیز در حال اجراست.
سعید خدابخشی در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۳ مجتمع خدماتی_رفاهی فعال وجود دارد که برخی از آنها با هدف ارتقای خدماتدهی به کاربران جادهای به ویژه معلولان و جانبازان، تاکنون به امکانات ویژهای مانند رمپ دسترسی، سرویسهای بهداشتی مناسبسازی شده و فضای تردد ایمن مجهز شدهاند.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای چهارمحال و بختیاری افزود: عملیات مناسبسازی سایر مجتمعهای خدماتی رفاهی بینراهی تحت پوشش این ادارهکل نیز در حال اجراست تا تردد افراد دارای معلولیت و جانبازان در این فضاها تسهیل شود.
خدابخشی درباره توسعه خدمات بینراهی در استان گفت: در چهارمحال و بختیاری همچنین ۳۰ مجتمع خدماتی دیگر در حال دریافت موافقت اصولی هستند تا به مرور توسعه یافته و در آینده به شبکه مجتمعهای فعال استان اضافه شوند.
وی با بیان اینکه توسعه و مناسبسازی فضاهای عمومی و خدماتی در محورهای مواصلاتی یکی از اولویتهای ادارهکل راهداری است، تصریح کرد: مناسبسازی برای معلولان، ارتقای نظارت و رعایت الزامات ایمنی سه محور اصلی ما در مجتمعهای بینراهی است که به طور جدی در برنامههای ارتقای کیفیت دنبال میشوند.
خدابخشی درباره روند ارزیابی مجتمعها توضیح داد: ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان برنامههای دورهای بازرسی از مجتمعهای خدماتی بینراهی را در دستور کار دارد. کارشناسان اداره بازرگانی با حضور میدانی در مجتمعها، وضعیت رمپهای ورودی و خروجی، مسیرهای تردد، سرویسهای بهداشتی، امکانات رفاهی، فضای پارکینگ، تابلوهای راهنمایی و هدایت مسیر و سیستمهای نظارتی و کنترلی را مورد بررسی قرار میدهند تا انطباق آنها با استانداردها مشخص شود.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای چهارمحال و بختیاری همچنین بر اهمیت همکاری بهرهبرداران مجتمعها تأکید کرد و گفت: رفع نواقص و ساماندهی نقاط مشکلدار تنها با مشارکت فعال بهرهبرداران امکانپذیر است و انتظار داریم مدیران مجتمعها با نگاه مسئولانه شرایط بهتری برای مسافران فراهم کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این ارزیابیها بخشی از برنامههای نظارتی مستمر ادارهکل است که با هدف افزایش ایمنی، ارتقای کیفیت خدمات و بهبود تجربه سفر کاربران جادهای در سطح استان انجام میشود.
انتهای پیام
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه