عزم جدی سازمان تأمین اجتماعی برای درمان باکیفیت و ارزان
اقتصاد ایران: مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی گفت: درمان بهتر، سریعتر و با پرداختی کمتر از جیب بازنشسته، مستمریبگیر و بیمه شده مورد تأکید و در اولویت خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی در نشست بررسی نحوه اجرا و فرآیندهای مرتبط با قانون الزام در مراکز ملکی سازمان برای مستمریبگیران که با حضور مدیران درمان سازمان در سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور پزشکان مجرب، کیفیت مواد مصرفی، استفاده از خط ویژه پذیرش و تقویت درمانگران و پزشکان برای درمان جامعه بازنشسته و مستمریبگیر مورد اهتمام است، گفت: در این ارتباط، درمان بهتر، سریعتر و با پرداختی کمتر از جیب بازنشسته، مستمریبگیر و بیمه شده مورد تأکید و در اولویت خواهد بود.
سالاری در این دیدار گفت: موضوعاتی که هر ساله در ارتباط با بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران مطرح میشود، بار دیگر اهمیت و ضرورت حرکت و اقدام جدی سازمان برای اجرای قانون الزام را نشان میدهد.
مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی تصریح کرد: سازمان، بابت درمان پایه به طور سرانه ماهانه ۴۰۰ هزار تومان برای هر نفر هزینه میکند و از طرف دیگر مستمریبگیر و بازنشسته برای خرید بیمه تکمیلی ناچار به پرداخت مبالغ زیادی میشود.
وی افزود: به غیر از پرداخت حقوق و ارائه خدمات به بازنشستگان، سازمان تأمین اجتماعی وظیفه دفاع از حقوق جامعه بازنشسته و مستمریبگیر را نیز دارد؛ در حوزه بیمه تکمیلی هم این موضوع مهم را در اولویت قرار دادهایم زیرا ما امانتدار این عزیزان هستیم و اجازه نمیدهیم تصمیمی بر خلاف منافع آنها گرفته شود.
به گفته سالاری: در قالب طرحهای بیستگانه، سه طرح کلی و با زیرمجموعههای مختلف شناسایی، پیگیری و اجرایی شده است که به طور مشخص به عنوان نیازها و اقدامات ضروری حوزه درمان دنبال میشود که یکی از مهمترین اهداف آن تحقق قانون الزام است.
مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی افزود: ارتقای خدمات درمان، هتلینگ بیمارستانی، افزایش ظرفیت نیروی انسانی، ارتقای تجهیزات و لوازم پزشکی، مدیریت صف ارائه خدمات درمانی به ویژه در حوزه بستری و جراحی همچنین ایجاد خط ویژه پذیرش برای بازنشستگان و مستمریبگیران در مراکز ملکی سازمان تأمیناجتماعی نیز به طور ویژه و عملیاتی در دستور کار قرار گرفته است.
سالاری گفت: سنجش ظرفیت ارائه خدمات مختلف درمانی را ظرف ماههای پیش رو انجام میدهیم و با استفاده از خروجی آن، برنامهریزی آینده انجام میشود و در چارچوب ارائه خدمات بخش درمان، نظام ارجاع داخلی و قانون الزام را در حوزه درمان در اولویت قرار میدهیم.
در جریان این دیدار که اعضای کانون عالی بازنشستگان و مستمریبگیران سازمان تأمین اجتماعی در بخشی از جلسه حضور داشتند، مدیران درمان استانی سازمان تأمین اجتماعی نیز به طرح موضوعات و مسائل حوزه خود و تبادل نظر با مدیرعامل، قائم مقام و معاونین سازمان پرداختند.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه