بررسی بستر ارتباطی برای راه‌اندازی مرکز پاسخ مشترک امدادی تهران

اقتصاد ایران: معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری جلسه بررسی ارتباط مرکز تماس با هدف رفع موانع فنی و تسریع در راه‌اندازی مرکز پاسخ مشترک امدادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، نشست بررسی بستر ارتباطی برای راه‌اندازی مرکز پاسخ مشترک امدادی تهران با حضور نمایندگان سازمان و رؤسای ادارات امور ایمنی و بحران و امور مخابرات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا) و نمایندگان شرکت‌های پیمانکار تشکیل شد.

صمیم مرادی روزبهانی معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در این خصوص گفت: سامانه CRM به عنوان بستر مشترک میان دستگاه‌های امدادی برای هماهنگی در دریافت و ثبت حوادث چند دستگاهی طراحی شده و مرکز تماس نیز به‌عنوان حلقه ارتباطی میان این سامانه، پاسخگویان و تماس‌های شهروندان عمل می‌کند. ایجاد ارتباط بدون وقفه میان این دو سامانه نقش مؤثری در ارتقای کارایی و سرعت پاسخ‌گویی در مرکز پاسخ مشترک امدادی دارد.

در این جلسه، ضمن بررسی چالش‌های فنی ارتباط دو سامانه و نحوه تبادل داده‌ها، موضوع مستندات فنی نرم‌افزار و الزامات ایمنی نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین مقرر شد مجریان پروژه با همکاری دستگاه‌های مرتبط، اقدامات لازم را برای رفع موانع موجود و راه‌اندازی هرچه سریع‌تر سامانه‌ها انجام دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ