به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،محمد اسماعیل قیداری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در بازدید از بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، به بررسی روند خدمات درمانی و پژوهشی این بیمارستان پرداخت و بر نقش برجسته آن در ارائه خدمات تخصصی در سطح کشور و منطقه تأکید کرد. در این بازدید که با حضور جمعی از معاونان دانشگاه برگزار شد، قیداری از بخشهای مختلف بیمارستان نظیر اورژانس، بخش پیوند قلب، مراقبتهای ویژه و انژیوگرافی بازدید کرد و با کارکنان و پزشکان به گفتگو پرداخت.
در این نشست، قیداری با قدردانی از زحمات کارکنان بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، این مرکز را یکی از بزرگترین بیمارستانهای کشور و منطقه در حوزه درمان بیماریهای سل و پیوند معرفی کرد. وی همچنین بر اهمیت پیوند قلب در این بیمارستان و تأثیر آن بر آموزش فراگیران و دستیاران پزشکی تأکید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه به چالشهای مالی اشاره کرد و گفت: «با توجه به محدودیتهای منابع مالی، تلاش ما بر اداره بهینه سیستمها متمرکز است و در آینده نزدیک به توسعه و ساخت پردیس مرکزی دانشگاه خواهیم پرداخت.» قیداری همچنین ابراز امیدواری کرد که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حوزه پژوهش به رتبه اول کشور دست یابد و در عرصه آموزش نیز جایگاه اول کشوری را کسب کند.
یکی از مهمترین محورهای نشست، تکریم پرسنل و ارتقای شرایط کاری آنان بود. قیداری با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در عملکرد سازمانها، بر لزوم تدوین بستههای جذب و نگهداشت پرستاران تأکید کرد. وی افزود: «پرسنل باید در محیطی عادلانه و منظم کار کنند و بهویژه پرستاران، که یکی از ارکان اصلی سیستم درمانی هستند، نیازمند حمایتهای ویژهای در قالب بستههای انگیزشی و رفاهی هستند.»
رئیس دانشگاه همچنین بر اهمیت ایجاد یا تجهیز پرستارسراها برای فراهم کردن شرایط بهتر زندگی برای پرستاران و همافزایی بین مراکز آموزشی و درمانی با دانشگاهها تأکید کرد. وی گفت: «برای حفظ و جذب نیروی پرستاری، نیازمند برنامهریزیهای جامع و تأمین منابع کافی هستیم.»
در این نشست، علیاکبر ولایتی، رئیس بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، ضمن تبریک روز پرستار، از تلاشها و فداکاریهای کادر درمان و پرستاری بیمارستان قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که با مدیریت جدید دانشگاه، شاهد ارتقای کیفیت خدمات درمانی و پژوهشی این مجموعه باشیم.
این نشست با ارائه گزارشهایی از عملکرد بیمارستان و بررسی راهکارهای ارتقای کیفیت خدمات درمانی به پایان رسید. مسئولان دانشگاه و بیمارستان در این جلسه دیدگاهها و پیشنهادهای خود را برای بهبود عملکرد مرکز مطرح کردند و بر لزوم همکاری و همافزایی بیشتر تأکید کردند.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه