هوش مصنوعی تولید بستنی را متحول میکند
اقتصاد ایران: یک شرکت بستنی سازی قرار است از هوش مصنوعی استارت آپ شیلیایی NotCo برای تغییر فرمول محصولات و همچنین خلق بستنی های جدید استفاده کند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مگنوم تصمیم دارد با استفاده از هوش مصنوعی NotCo میزان کالری در بستنی را بررسی کند و محصولات جدید گیاهی بسازد و علاوه بر آن به مدیریت افزایش هزینه های کالا نیز کمک کند.
به گفته مدیر ارشد تحقیق، طراحی و نوآوری شرکت بستنی سازی مگنوم مشتریان می خواهند از بستنی لذت ببرند اما به دنبال وعده های کوچکتر و محصولات حافظ محیط زیست تری هستند. مگنوم که برنده ای بن اند جری و کورنتو را نیز در بر می گیرد یکی از ۱۲ شرکت تولید کننده کالای مصرفی است که برای تحول محصولاتش با NotCo همکاری می کند.
طی چند سال قبل بیشتر تولید کنندگان مواد غذایی از هوش مصنوعی این شرکت برای واکنش سریع تر به تغییر ذایقه مشتریان استفاده کرد اند. شرکتها از فناوری NotCo جهت یافتن جایگزینهایی برای رنگهای مصنوعی، کاهش میزان شکر و خلق طعمهای محبوبی مانند شکلات دوبی استفاده می کنند.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه