کمپین «یه بچه کمتر جا بمونه» در آستانه آغاز مدارس

اقتصاد ایران: در آستانه سال جدید تحصیلی کمپین «یه بچه کمتر جا بمونه» به اجرا درآمد و با خرید لوازم‌التحریر و کوله مدرسه، برای شش هزار دانش‌آموز ملزومات اولیه مدرسه رفتن فراهم شد. 

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، در آستانه سال جدید تحصیلی کمپین «یه بچه کمتر جا بمونه» توسط دیجی‌کالا مهر و مشارکت فیدیبو اجرایی و با اجرای کمپین خرید لوازم التحریر و کوله مدرسه، برای شش هزار دانش‌آموز ملزومات اولیه مدرسه رفتن فراهم شد.

از آنجا که از هر ۱۷ کودک، یک کودک در سال گذشته از کلاس درس جا مانده است، فیدیبو در راستای مسئولیت اجتماعی خود به این کمپین پیوست و ۵ درصد از فروش تمامی عناوین کتاب‌های خود را برای خرید کوله پشتی مدرسه و لوازم‌التحریر اختصاص داد.

این کمپین با تأمین هزینه ملزومات تحصیل ۶ هزار دانش‌آموز به پیشواز اول مهر می‌رود. بخشی از هزینه کمپین توسط خیران تأمین شده است.

شعار این کمپین «یه بچه کمتر جا بمونه، چون جا موندن از تحصیل جا موندن از آینده‌ست» است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ