راسل: اگر مکس می‌آمد، من نمی‌رفتم!

اقتصاد ایران: جورج راسل می‌گوید که اگر مکس فرستاپن به مرسدس می‌پیوست، جایگاه او در تیم تهدید نمی‌شد و این آندره‌آ کیمی آنتونلی بود که باید صندلی‌اش را واگذار می‌کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جورج راسل اعلام کرده است که اگر مکس فرستاپن، قهرمان چهار دوره فرمول یک از تیم ردبول جدا می‌شد و به مرسدس می‌پیوست، موقعیت او در این تیم تهدید نمی‌شد.

در تابستان، یکی از موضوعات داغ دنیای فرمول یک، شایعاتی درباره احتمال انتقال جنجالی فرستاپن به تیم مرسدس بود. راسل در بحبوحه شایعات مربوط به مذاکرات قراردادش با مرسدس به این موضوع واکنش نشان داد.

این گمانه‌زنی‌ها موجب شد تا تصور شود توتو ولف، رئیس تیم مرسدس در آستانه تصمیم‌گیری میان حفظ راسل یا جذب فرستاپن قرار گرفته است. این فرضیه از آنجا قوت گرفت که آندره‌آ کیمی آنتونلی، هم‌تیمی  راسل که به عنوان ستاره‌ای نوظهور شناخته می‌شود؛ در ابتدای مسیر حرفه‌ای‌اش بعید بود کنار گذاشته شود.

با این حال، راسل تأکید کرده که اگر فرستاپن تصمیم به پیوستن به مرسدس می‌گرفت، این آنتونلی بود که جای خود را به راننده هلندی می‌داد، نه او.

وقتی از راسل پرسیده شد که آیا احساس کرده که موقعیتش در خطر است، پاسخ داد: نه، اصلاً. راستش را بخواهید، موضوع بیشتر بر سر این بود که هم‌تیمی‌ام چه کسی خواهد بود. فکر می‌کنم با درک مناسبی که از نحوه کار این ورزش دارم، متوجه بودم که تیم نیازی به تغییر احساس نمی‌کرد. وقتی همه‌ چیز به نقطه‌ای خاص رسید، احساس نکردم لازم است به‌ شدت پیگیر ماجرا باشم. بیشتر از همیشه به خودم ایمان دارم. من همیشه به توانایی‌هایم ایمان داشته‌ام و نتایجم هم این را ثابت کرده‌اند. نه فقط به خاطر عملکرد امسالم، بلکه از دوران نوجوانی‌ام و از 10 سالگی تا به امروز. اگر خودتان را باور داشته باشید و خوب عمل کنید، چیزی برای نگرانی وجود ندارد.

راسل درباره وضعیت کنونی مذاکراتش با مرسدس گفت: در حال حاضر درگیر مذاکراتی مثبت هستیم. همان‌طور که پیش از تعطیلات تابستانی هم گفتم، قرار نبود اتفاق خاصی در آن بازه زمانی بیفتد، چون هر دو طرف ترجیح دادیم از مدتی که برای استراحت داشتیم، لذت ببریم اما حالا اوضاع در مسیر درستی پیش می‌رود. بنابراین، امیدوارم در زمان مناسب همه‌ چیز نهایی شود. همان‌طور که قبلاً هم گفته‌ام، باید مطمئن شویم همه‌ چیز دقیق و هماهنگ است. هیچ فشاری از سوی من نیست، هیچ فشاری هم از سمت تیم وجود ندارد، پس ممکن است این روند بیشتر از حالت معمول طول بکشد.

راننده تیم مرسدس افزود: الان باید اولویت‌های‌مان را بین عملکرد، برنامه‌های توسعه‌ای برای 2026، تعهدات اسپانسری، بازگشت به اوج آمادگی و البته مذاکره بر سر قرارداد مدیریت کنیم. ماجرا آن‌ قدرها حیاتی نیست که دنیا را برایش متوقف کنیم.

اتومبیلرانی فرمول یک ,

آینده با موتورهای جدید؛ ریسک یا فرصت؟
مرسدس به‌ عنوان یکی از پیشتازان فنی در بسته‌ موتوری فصل 2026 شناخته می‌شود؛ فصلی که فرمول یک وارد عصری تازه با مقررات فنی پیچیده‌تری خواهد شد.

راسل با اشاره به ریسک‌های این دوران گذار گفت: باید ببینید چه چیزی برای شما مفید خواهد بود ولی در عین حال باید ریسک‌ها را هم در نظر بگیرید؛ بنابرین باید میان ریسک و پاداش تعادل ایجاد کنید. من به مرسدس وفادار هستم، چون طی این سال‌ها حمایت زیادی از هم داشته‌ایم و همان‌طور که گفتم، می‌خواهم با مرسدس به قهرمانی برسم اما برای این هدف همه‌ چیز باید در جای درست خود قرار داشته باشد.  چه این قرارداد یک‌ ساله باشد یا چند ساله، چیزی است که در حال حاضر در حال بررسی آن هستیم و از همین نقطه به مسیر ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ