واکاوی ماجرای هدایای شرکت های دارویی به درمانگران!
اقتصاد ایران: برخی شرکتهای دارویی برای فروش بیشتر محصولات خود، هدایایی را برای درمانگران در نظر می گیرند که این قبیل رفتارها در حوزه طبابت، قابل قبول نیست.
به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، برنامه تلویزیونی کشیک سلامت، با دعوت از شهاب الدین جنیدی جعفری سخنگو و عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران، به این موضوع پرداخت.
مجری برنامه با اشاره به ماجرای هدایای برخی شرکتهای دارویی به درمانگران، این سوال را مطرح کرد که چرا چنین اتفاقی میافتد.
سخنگوی انجمن داروسازان ایران، ضمن رد چنین رفتارهایی که بعضاً از سوی برخی شرکتهای دارویی رخ میدهد، گفت: تداوم این رفتارها، برای شرکتهای دارویی، هزینه ساز خواهد بود و در نتیجه مجبور میشوند این هزینه را از جایی تأمین کند. بنابراین، یا کالا را گران میکند و یا اینکه از خدمات کم میکند.
این قبیل رفتارها، از نظر علم پزشکی و طبابت، به هیچ عنوان قابل قبول نیست و نمیتوان فقط به خاطر افزایش فروش یک برند خاص از دارویی که مشابه آن توسط دیگر شرکتها نیز تولید میشود؛ بیمار را مجبور ساخت حتماً همان برند خاص را تهیه کند.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه