سامانه ۱۴۱، پل ارتباطی زائران با راهداری تهران در ایام اربعین
اقتصاد ایران: ری- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان تهران از آمادگی ۱۲ مجتمع خدمات رفاهی تهران برای خدمترسانی به زائران اربعین خبرداد.
به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد جهانی، شامگاه یکشنبه، در جمع خبرنگاران، از آمادگی ۱۲ مجتمع خدمات رفاهی تهران برای خدمترسانی به زائران اربعین خبرداد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان تهران با اعلام این خبر گفت: ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای اصلی استان تهران به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی تجهیز و آماده شدهاند.
وی افزود: در سال جاری تاکنون ۲۰۸ مورد بازدید و ارزیابی میدانی توسط کارشناسان مربوطه از این مجتمعها انجام شده است. در این بازدیدها، نظارت ویژهای بر نظافت نمازخانهها، اماکن بهداشتی، مکانهای استراحت موقت زائران و تأمین آب پایدار صورت گرفته است.
جهانی همچنین با اشاره به ضرورت بهبود کیفیت خدمات، اظهار داشت: مسئولان مجتمعهای خدماتی رفاهی موظف به رفع هرگونه نواقص احتمالی هستند و این موضوع در بازدیدهای مستمر اداره کل راهداری به دقت پیگیری میشود.
مدیر کل راهداری استان تهران در پایان تأکید کرد: زائران و کاربران جادهای میتوانند از طریق پیامک به سامانه ۱۴۱ شکایات و نظرات خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت بررسی و پیگیری شود.