«ریسه» جشنهای ایرانی در بازار
اقتصاد ایران: بازی گروهی «ریسه» با نگاهی به جشنهای ایرانی برای گروه سنی بالای هفت سال با همکاری کانون پرورش فکری و مجموعه جیرو تولید و عرضه شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، «ریسه»، سرگرمی کارتی جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با طعمی از جشنهای ایرانی وارد بازار اسباببازی شد. این بازی کارتی در همکاری مشترک بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجموعه جیرو طراحی و تولید شده است.
«ریسه» یک بازی گروهی برای دو تا شش نفر است، که برای کودکان و نوجوانان بالای هفت سال طراحی شده و اهدافی فراتر از سرگرمی را دنبال میکند.
این بازی با رویکرد آموزشی، به افزایش دقت و تمرکز، تقویت قدرت حل مسئله، تجزیه و تحلیل و برنامهریزی ذهنی کمک میکند.
سرگرمی «ریسه» در بخش رقابتی «مهارتهای شناختی» نهمین جشنواره ملی اسباببازی کانون پرورش فکری منتخب هیأت داوران شناخته شده است.
طراحی این بازی الهام گرفته از آیینهای سنتی، آداب و رسوم، جشنها و مناسبتهای شاد ایرانی است، جایی که محلهها چراغانی شده و پذیرایی با انواع خوراکیها و نوشیدنیهای متنوع و خوشمزه حال و هوای خاصی به فضا میبخشد.
«ریسه» فرصتی است تا کودکان و نوجوانان ضمن تجربه لحظههایی مفرح و هیجانانگیز، با بخشی از فرهنگ و شادیهای جمعی ایرانیان آشنا شوند و مهارتهای فکری خود را تقویت کنند.
این سرگرمی هم اکنون با قیمت 231هزار تومان از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات کانون به نشانی digikanoon.ir، فروشگاههای کانون پرورش فکری و سایر فروشگاههای منتخب در سراسر کشور قابل تهیه است.
انتهای پیام/