میانگین زمان رسیدگی به شکایات اداری در سامانه فواد به ۳ ساعت کاهش یافت

اقتصاد ایران: قزوین - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قزوین از کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات مردمی در سامانه فواد به ۳ ساعت خبر داد و این سامانه را الگویی نوین در ارائه خدمات دولت الکترونیک دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحمانی ظهر شنبه در نشست شورای تحول اداری استان قزوین اظهار کرد: سامانه فواد، که برای نخستین‌بار در دولت چهاردهم به‌صورت پایلوت در قزوین راه‌اندازی شده، با هدف افزایش پاسخ‌گویی و ارتقای بهره‌وری نظام اداری فعالیت می‌کند و تاکنون توانسته است رضایت مطلوبی از شهروندان جلب کند.

رحمانی با اشاره به تأثیر مثبت این طرح بر عملکرد مدیران و کارمندان دولت افزود: اجرای فواد می‌تواند نقش بسزایی در افزایش اعتماد عمومی به ساختار اداری کشور ایفا کند و به عنوان ابزار نظارتی مؤثر، رفتار کارگزاران دولت را در راستای کرامت ارباب‌رجوع بهبود بخشد.

او تأکید کرد: کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید حفظ حرمت مراجعان را سرلوحه کار خود قرار دهند و از تعویق بی‌دلیل در پاسخ‌گویی به مطالبات مردم اجتناب کنند؛ زیرا پیگیری سریع و دقیق مسائل مردم از مهم‌ترین شاخص‌های رضایت‌مندی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین تصریح کرد: تمامی شکایات ثبت‌شده در سامانه فواد به طور دقیق و سریع بررسی و رسیدگی می‌شود و مردم می‌توانند با اطمینان، مشکلات خود را از طریق این سامانه پیگیری کنند.

وی در پایان یادآور شد: شفافیت فرآیند رسیدگی و نتایج ملموس آن از عوامل مهم موفقیت این طرح محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ