نقش کلیدی تلهمتری و GIS در ارتقای سامانه ۱۲۲ آبفا
اقتصاد ایران: گرگان - دبیر مرکز ملی ارتباط با مشتریان شرکت آبفا در بازدید از زیرساختهای گلستان، استفاده از فناوریهایی چون تلهمتری و GIS را عامل مؤثر در استقرار نسل پیشرفته سامانه ۱۲۲ دانست.
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سوری دبیر و مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه حامدی مدیر گروه دفتر روابط عمومی طی حضور دو روزه در استان گلستان، ضمن بازدید از اکیپهای حوادث و اتفاقات، سامانه ۱۲۲، تانکرهای آبرسان، از مرکز تله متری شهرستان گرگان بازدید کردند.
در این بازدید، دبیر و مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ابفا کشور با تاکید بر اهمیت ارتباط دوسویه با مردم، گفت : بکارگیری زیرساختهایی همچون GIS و تله متری، نقش کلیدی در استقرار نسل پیشرفته ۱۲۲ ایفا میکنند.
وی در بخش دیگری گفت: ارزش ویژه نشان تجاری ۱۲۲، دارایی شرکتهای آب و فاضلاب است که مؤثر از میزان اعتبار، پاسخگویی بر خط و سطح عملیاتی و رسیدگی به درخواستها در نگاه مردم است.
وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در چند ماه اخیر، سامانه رصد و پایش ناوگان خدمت رسانی را به مشابه چشم شرکت دانست و ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته، خواستار تعمیم این نظارت یکپارچه به تمامی استان شد.
سوری همچنین افزود: مشکلات یک شرکت عمدتاً درون یک شرکت است و راه حل های آن نیز بیشتر در داخل یک شرکت و در ذهن پرسنل آن شرکت است.
دبیر و مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با تشکیل اتاق فکر و ایجاد انگیزه میتوان به سهولت بزرگترین مشکلات را با همدلی حل کرد.
این مقام مسئول گفت: پرسنل یک شرکت وقتی بتوانند اثربخشی خود را در سیستم ایفا کنند، علاوه بر احساس مفید بودن، میتوانند به سهولت دوران گذر مشکلات را تسهیل و شرکت را به بلوغ سازمانی نزدیک کنند.