لزوم تحول در روابط‌عمومی‌ها از رویکرد سنتی به مدرن

اقتصاد ایران: تبریز- نویسنده کتاب برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی با تاکید بر لزوم تحول در روابط‌عمومی‌ها از رویکرد سنتی به مدرن گفت: وجود پیوست فرهنگی و رسانه ای، لازمه موفقیت ارتباطات است.

به گزارش خبرنگار مهر، گردهمایی تخصصی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی با حضور مدیران، کارشناسان و فعالان این حوزه، صبح شنبه با سخنرانی حمید شکری خانقاه، نویسنده کتاب برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی و مشاور عالی ارتباطات در پردیس فرهنگ و رسانه شهرداری تبریز برگزار شد.

شکری خانقاه در این مراسم بر لزوم تحول در روابط‌عمومی‌ها از رویکرد سنتی به مدرن تأکید کرد و گفت: روابط‌عمومی موفق، تنها به اطلاع‌رسانی اکتفا نمی‌کند، بلکه باید با برنامه‌ریزی راهبردی، نفوذ در افکار عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی سازمان را ممکن سازد.

وی همچنین داستان‌پردازی و سناریونویسی را از حلقه‌های مفقوده بسیاری از روابط‌عمومی‌های کشور دانست و خواستار به‌کارگیری فناوری‌های نوین ارتباطی در این حوزه شد.

شکری خانقاه وجود پیوست فرهنگی و رسانه‌ای را لازمه موفقیت ارتباطات دانست و افزود: مسئله محوری و راه حل پروری یکی از پارادایم‌های طلایی روابط عمومی موفق است.

گفتنی است در این همایش مطالبی در خصوص ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌ها در مدیریت ارتباطات راهبردی سازمان‌ها و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های حوزه روابط عمومی در شرایط کنونی کشور مطرح شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ