راهاندازی سامانه ثبت مکاتبات غیرحضوری در آموزش و پرورش
اقتصاد ایران: مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از امکان ثبت و رهگیری مکاتبات مراجعین حقیقی و حقوقی در تارنمای دستگاه خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد سلیمی؛ مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت ایجاد بستر مناسب برای ارائه درخواست، تولید و تحویل خدمت به صورت غیرحضوری و در راستای نظام پاسخگویی مناسب و به موقع، اظهار کرد: با پیگیری این اداره کل امکان ثبت و پیگیری مکاتبات مراجعین حقیقی و حقوقی در تارنمای دستگاه فراهم شده است.
وی با اشاره به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و ابلاغ این شاخص به دستگاه، افزود: به منظور تسریع در مراودات اداری اشخاص حقیقی و حقوقی که امکان اتصال به شبکه دولت را ندارند و در راستای اجرای بند 6 بخشنامه مورخ 15 اسفند 1396 سازمان اداری و استخدامی کشور، امکان ثبت و رهگیری مکاتبات فراهم شده و سامانه هم اکنون آماده بهره برداری و دریافت مکاتبات از طریق بستر پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس https://my.medu.ir است.
وی خاطرنشان کرد: این اقدام، امکان ثبت و رهگیری مکاتبات بدون مراجعه حضوری اشخاص حقیقی و حقوقی به ستاد و ادارات کل استانها را فراهم کرده و دخالت عوامل انسانی برای اخذ مدارک و مستندات به صورت دستی را تا حد امکان، کم و یا حذف کرده است.
راهنمای استفاده از سامانه
برای استفاده از سامانه پس از ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش، ورود به بخش ثبت مکاتبات، شکایات و تخلفات، با انتخاب پیشخوان ارباب رجوع، وارد بخش مربوطه شده و نسبت به ثبت موضوع مورد درخواست اقدام کنید.
انتهای پیام/