از افزایش رضایت مشتریان تا کاهش زمان انتظار
اقتصاد ایران: عصر خودرو- طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۴ سایپا، که از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته آغاز و در ۱۵ فروردین ماه پایان یافت، با هدف بهبود خدمترسانی و کاهش زمان انتظار مشتریان اجرا شد.
به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، این طرح با ثبت 103٬138 تماس از طریق کانالهای مختلف ارتباطی مانند مرکز تماس و اپلیکیشن موبایل، خدمات گستردهای به مشتریان سایپا و سایر مسافران نوروزی ارائه داد.
با افزایش 12 درصدی ناوگان امدادی، نوسازی پایگاههای شبانهروزی با شارژر خودروهای برقی، راهاندازی انبارهای سیار برای تأمین قطعات و بهینهسازی فرآیندها، زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی را به 32 دقیقه کاهش یافت.
همچنین، با تعمیر 72 درصد خودروها در محل، رضایتمندی مشتریان به 92.8 درصد رسید. این طرح با پوشش جغرافیایی وسیع، حتی به مشتریان سایر خودروسازان نیز خدمات ارائه کرد و جایگاه سایپا را در خدمات پس از فروش تقویت نمود.
استفاده از فناوریهای نوین در نظارت با مشارکت مردمی، همکاری با نهادهایی مانند پلیس راهور و هلال احمر، مشارکت در پویش “نه به تصادف” و برگزاری جشنواره تخفیفی خدمات در محل از دیگر ویژگیهای این طرح بود.
اجرای موفق این طرح نشاندهنده تعهد سایپا به ارائه خدمات سریع و مشتریمحور است که اعتماد و رضایت مشتریان را به دنبال داشت.