بهترین شرکت های تبلیغاتی (۷ آژانس برتر)؛ نکات مهم همکاری

اقتصاد ایران: برندسازی، شناخت جامعه هدف و درنهایت فروش و سود بیشتر برای هر مجموعه‌ای در گرو تبلیغات درست است.

- اخبار بازار -

در این زمینه آژانس‌ های تبلیغاتی ازجمله، شرکت تبلیغاتی تلگرام، شرکت تبلیغاتی اینستاگرام و ... به ارائه خدمات مشغول هستند. برای صرفه‌جویی در هزینه و گرفتن بهترین نتایج شناخت بهترین‌ها در این زمینه امری ضروری و حیاتی برای هر برندی است.

اما چطور بهترین  آژانس تبلیغات دیجیتال  را شناسایی و انتخاب کنیم؟ به‌طور کلی توجه به چند نکته کلیدی و بررسی سوابق و نمونه‌کارهای یک مجموعه، می‌تواند نقش پررنگی در انتخاب درست شما داشته باشد؛ به همین‌منظور، در ادامه 7 شرکت تبلیغاتی مطرح و معتبر را معرفی کرده و نکات مهم و تکمیلی را شرح می‌دهیم.

آژانس تبلیغاتی چیست؟

آژانس ‌های تبلیغاتی خدماتی در زمینه تبلیغات، رسانه، ارتباطات بازاریابی، روابط عمومی (PR)، سازمان‌دهی رویدادها و سایر خدمات ارائه می‌دهند. ارائه این خدمات به کسب‌وکارها و سازمان‌ها کمک کنند آگاهی عمومی در مورد خود را افزایش دهند، محصولات و خدمات خود را بفروشند و برندهای پویا داشته باشند.

خدمات رایج آژانس‌ های تبلیغاتی

آژانس‌ های تبلیغاتی چه یک مجموعه کوچک چون شرکت تبلیغاتی تلگرام و اینستاگرام باشد و چه یک شرکت تبلیغاتی جامع، معمولاً طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می‌دهند که شامل موارد زیر می‌شود:

  • کمپین‌های تبلیغاتی: کمپین‌های تبلیغاتی مجموعه‌ای از تبلیغات مرتبط هستند که روی انتقال یک پیام واحد از برند تمرکز دارند. برای ایجاد کمپین، کارشناسان مجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ، بر اساس استراتژی مشخصی کار می‌کند و اجرای کمپین‌های بزرگ در رسانه‌های مختلف تبلیغاتی امری رایج است.
  • مدیریت تبلیغات در فضای مجازی: با افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی از طریق پلتفرم‌های محبوب مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر، پینترست، یوتیوب، لینکدین و سایرین اهمیت زیادی پیدا کرده است. بازاریابی آنلاین از طریق تبلیغات نمایشی، تبلیغات کلیکی (PPC)، همکاری با اینفلوئنسرها و ... از خدمات چنین مجموعه‌هایی است.
  • تولید محتوا: با افزایش مقاومت جامعه در برابر تبلیغات مستقیم، نیاز به بازاریابی محتوایی بیش از پیش احساس می‌شود. آژانس‌ های تبلیغاتی معمولاً با متخصصان سئو همکاری می‌کنند تا محتوای متناسب برای جلب مشتری را تولید کنند.
  • برنامه‌ریزی استراتژیک: داشتن یک استراتژی، جهت کلی کمپین‌های تبلیغاتی را مشخص می‌کند. یکی از خدمات چنین آژانس‌هایی چینش یک استراتژی درست، همسو کردن اهداف تبلیغاتی با اهداف تجاری، ایجاد تقویم کمپین‌ها و تخصیص بودجه است.

چگونه یک آژانس تبلیغاتی می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند؟

 

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه: با همکاری یک مجموعه معتبر، دیگر نیازی به استخدام تیم داخلی و درون سازمانی برای تبلیغات ندارید.
  • توسعه برند شما: آژانس‌ های تبلیغاتی در قصه‌گویی مهارت دارند. آن‌ها تحقیقات لازم را انجام داده و داستان‌هایی خلق می‌کنند که به ایجاد آگاهی و تمایز برند شما از رقبا کمک می‌کند.
  • دسترسی به تخصص حرفه‌ای
  • آژانس‌ های تبلیغاتی دارای تیم‌هایی از متخصصان هستند که در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند، از جمله: کپی ‌رایتینگ، مدیریت هنری، برنامه‌ریزی استراتژیک و... هستند.
  • افزایش دسترسی شرکت شما به مخاطبان جدید: تبلیغات مؤثر چه توسط یک مجموعه کوچک چون شرکت تبلیغاتی تلگرام یا یک آژانس جامع می‌تواند آگاهی و تعامل را افزایش داده و دامنه دسترسی شرکت شما را به مشتریان جدید گسترش دهد.
  • بهبود تصویر برند شما: تصویر برند مجموعه‌ای از برداشت‌ها و تداعیات است که نحوه درک مشتریان از کسب‌وکار شما را شکل می‌دهد. تبلیغات به بهبود این تصویر کمک می‌کند.

بهترین آژانس‌ های تبلیغاتی ایران را بشناسید

فعالان حوزه تبلیغات در ایران به‌خصوص آژانس های تبلیغاتی جامع و بزرگ بسیار زیاد هستند، اما از میان آن‌ها موارد زیر جزو برندهای خوش‌نام و فعال به شمار می‌روند.

پلتفرم جریان

جریان یک پلتفرم تبلیغات دیجیتال است که در زمینه بازاریابی، مدیریت کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات آنلاین فعالیت دارد. تمرکز روی بازاریابی دیجیتال و تبلیغات مبتنی بر داده باعث شده جریان یکی از شرکت های تبلیغاتی پیشرو در ایران باشد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ادوایس

ادوایس یکی از آژانس‌ های تبلیغاتی مطرح در ایران است که خدمات بازاریابی دیجیتال، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، توییتر و...)، طراحی گرافیک و برندسازی، خدمات وب (تبلیغات CPC، سئو، طراحی سایت، گوگل ادز) را ارائه می‌دهد. برندهای بزرگی چون اسنپ، جاباما، دیجی‌کالا، بیت‌پین، همکده و ... با این مجموعه همکاری داشته و رکورد بیش از 7000 پروژه موفق را در دست دارد. از ویژگی‌ها و خدمات این آژانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره تبلیغاتی و طراحی کمپین‌های بازاریابی
  • تبلیغات دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی مختلف اعم از تلگرام، لینکدین، اینستاگرام و ...
  • بازاریابی محتوایی و برندینگ
  • اینفلوئنسر مارکتینگ یا تبلیغات بلاگری
  • تبلیغات نصبی و کلیکی
  • طراحی وب‌سایت و بهینه‌سازی سئو
  • شارژ اکانت و اجرای کمپین‌های گوگل ادز

وجه تمایز  آژانس تبلیغاتی ادوایس  با دیگر فعالان حوزه تبلیغات در این است که ادوایس به دلیل استراتژی‌های نوآورانه در تبلیغات دیجیتال و تعامل مؤثر با برندها شناخته شده است.

آژانس بادکوبه

بادکوبه یکی از شناخته‌شده‌ترین آژانس‌ های تبلیغاتی ایران است که با برندهای بزرگی همکاری کرده و خدمات گسترده‌ای در حوزه تبلیغات ارائه می‌دهد. بادکوبه به دلیل خلاقیت بالا در کمپین‌های تبلیغاتی و رویکرد جامع در بازاریابی شناخته می‌شود.

کانون ایران نوین

ایران نوین یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین آژانس‌ های تبلیغاتی ایران است که در حوزه تبلیغات محیطی، دیجیتال و تلویزیونی فعالیت می‌کند. تجربه بالا و توانایی در اجرای کمپین‌های تبلیغاتی 360 درجه از نقاط قوت این مجموعه است.

صبا ویژن

صبا ویژن یکی از پیشروترین آژانس‌های تبلیغات دیجیتال در ایران است که بیشتر در حوزه تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد. تمرکز صبا ویژن بر تبلیغات آنلاین و به خصوص VOD، استفاده از داده‌های دقیق باعث شده تا در این لیست از آن نام ببریم.

شرکت تبلیغاتی شویراد

شویراد یکی از آژانس‌ های تبلیغاتی تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین است که خدمات متنوعی در این حوزه ارائه می‌دهد. تحلیل رفتار کاربران در کمپین‌های دیجیتال، از ویژگی‌های برجسته شویراد است.

مگنت

مگنت یک آژانس تبلیغات دیجیتال است که بر تبلیغات پرفورمنس مارکتینگ و تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده تمرکز دارد. بهینه‌سازی عملکرد تبلیغات دیجیتال و استفاده از الگوریتم‌های هوشمند برای افزایش بازدهی تبلیغات از ویژگی‌های آن است.

نکات مهم همکاری با آژانس های تبلیغاتی

تبلیغات کردن برای هر مجموعه یا برندی درست مانند راه رفتن بر لبه تیغ است. در چنین شرایطی باید یک مجموعه درست را در این زمینه شناخت و تبلیغات را به آن سپرد تا به اهدافی چون برندسازی، فروش بیشتر و ... دست یافت. پیدا کردن چنین آژانسی منوط به این است که نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • نمونه کارها و کیفیت: پیش از انتخاب یک آژانس تبلیغات دیجیتال برای همکاری، نمونه کارهای آن را به‌دقت بررسی کرده و کیفیت آن‌ها را در نظر داشته باشید. بعد با انطباق نمونه کارها با انتظارات خود ببینید مجموعه‌ای است که به دنبال آن بودید یا خیر!
  • تخصص: تخصص یک مجموعه تبلیغاتی متبحر از نمونه کارها، مشتریان، تعداد پروژه‌های انجام شده، کیفیت انجام پروژه‌ها و درصد رضایت مشتریان مشخص می‌شود. همچنین یک جلسه مشاوره به شما کمک می‌کند تا از این امر اطمینان کامل کسب کنید.
  • تنوع خدمات: انتخاب یک  شرکت تبلیغاتی اینستاگرام  یا تلگرام شاید برای مدتی بازدهی خوبی داشته باشد، اما انتظارات شما را در زمینه تبلیغات برآورده نمی‌کند. به جای این کار باید یک آژانس با خدمات جامع از جمله تبلیغات در فضای مجازی، تبلیغات کلیکی، گوگل ادز، طراحی سایت و ... را انتخاب کنید تا متناسب با جامعه هدف خود در فضاهای مختلف برای شما تبلیغات انجام شود.
  • بازخورد برندهای دیگر: بررسی نظرات مشتریان یا همان برندهایی که با یک مجموعه تبلیغاتی همکاری کرده‌اند و درصد رضایت آن‌ها نیز خود مانند یک چراغ راهنما برای این است که به یک مجموعه اعتماد کنید یا خیر!

سخن پایانی

آژانس‌ های تبلیغاتی نقش مهمی در توسعه برندها، افزایش آگاهی عمومی و اجرای استراتژی‌های بازاریابی ایفا می‌کنند. این شرکت‌ها با ارائه خدماتی مانند تبلیغات دیجیتال، بازاریابی محتوایی، طراحی کمپین‌های خلاقانه و مدیریت رسانه، به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا پیام خود را به مخاطبان هدف برسانند.

یکی از نمونه‌های موفق چنین مجموعه‌هایی، آژانس تبلیغاتی و بازاریابی دیجیتال ادوایس است که با تمرکز بر استراتژی‌های نوآورانه و تبلیغات دیجیتال، توانسته به برندهای مختلف از کسب و کارهای کوچک تا غول‌های بزرگ هر بخش و صنعتی در مسیر رشد و توسعه کمک کند. فراموش نکنید که انتخاب یک آژانس تبلیغاتی کارآمد چون ادوایس می‌تواند تأثیر بسزایی در موفقیت کسب‌وکار شما داشته باشد و به سکوی پرتاب برندتان تبدیل شود.

"این مطلب تبلیغاتی است"

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ