آگاهی، فصل مشترک تمام مخاطبان رادیوست
اقتصاد ایران: قائممقام رادیو ایران اعتقاد دارد که هرچه تعامل و تبادل آرا بین تولیدکنندگان برنامههای رادیویی و مدیران با مخاطبان عمیقتر باشد، کیفیت بالاتر خواهد بود.
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، قائممقام رادیو ایران در خصوص اقدامات صورت گرفته برای تحقق اهداف سند تحول در این معاونت توضیح داد: مبتنیبر این سند باید هویتمحوری و عدالتگستری را بهعنوان دو اصل اساسی و رکن عمل در نظر بگیریم. نمود اجرای این دو اصل هم باید در همه شبکههای رادیویی کشور شنیده شود.
کاظم داداشی گفت: امروز رقابت رسانهای با توجه به حضور و گسترش شبکههای اجتماعی و فضای مجازی و اتفاقاتی که در آن عرصه رخ میدهد، تنگاتنگ است و صداوسیما باید به این نکته توجه ویژه داشته باشد تا از این فضا و تحولات جا نماند.
داداشی با بیان اینکه برای رفتن بهسمت مخاطب و جذب اقشار مختلف باید از خلاقانهترین اشکال در تولید برنامهها استفاده کرد، گفت: ما باید نظر مخاطبان را موردمطالعه و بررسی قرار دهیم و متناسب با مطالبه آنها همراه با سایر مؤلفههایی که خودمان در نظر داریم، برنامهریزی کنیم.
وی به حرکت معاونت صدا بهسمت پیشرفت تأکید کرد و افزود: هرچه تعامل و تبادل آرا بین تولیدکنندگان برنامههای رادیویی و مدیران با مخاطبان عمیقتر باشد، کیفیت بالاتر خواهد بود.
قائممقام مدیر شبکه رادیویی ایران اضافه کرد: مخاطبان از برنامههای تعاملی و تضارب آرا استقبال میکنند و یک نیاز اجتماعی هم هست. در انواع شبکههای رادیویی، شنوندگانی کاملا تخصصی داریم که با نگاه تیزبین برنامههای موردعلاقه خود را دنبال میکنند. درواقع آگاهی و هوشمندی، فصل مشترک تمام مخاطبان رادیوست.
وی اضافه کرد: در شرایطی که شنوندگان فهیمی برنامههای رادیو را دنبال میکنند، مسئولیت ما سنگینتر است و باید مبتنیبر مطالعه شیوههای تولید محتوا، چگونگی ارتباط با مخاطب کاملترین و غنیترین محتواها را به آنها عرضه کنیم.
انتهای پیام/