مدیرعامل بانک صادرات ایران:
اقناع و پاسخگویی شفاف از وظایف روابطعمومی است
اقتصاد ایران: مدیرعامل بانک صادرات مهمترین انتظار مدیران ارشد از واحدهای روابطعمومی را اقناع و پاسخگویی شفاف، صریح و صادقانه به افکار عمومی و مخاطبان این بانک عنوان کرد و خواستار همافزایی و استفاده از ظرفیتهای موجود برای تبیین موفقیتهای خانواده بزرگ بانک شد.
سیفی در این جلسه که هدایت نصرالهی مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات، ادریس سالاری مدیرکل روابطعمومی بانک صادرات ایران و جمعی از کارکنان این اداره حضور داشتند، با تأکید بر همفکری و همافزایی بین بانک و شرکتهای زیرمجموعه، افزود: همافزایی باید در دو بخش دانش و اجرا صورت گیرد. در این راستا برگزاری جلسات و رویدادهای مشترک، میتواند به همکاری بهتر روابطعمومی شرکتها کمک کند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در بیان انتظارات از روابطعمومیها افزود: تبیین اتفاقات و دستاوردهای مثبت در مجموعه خانواده بزرگ بانک صادرات ایران، باید توسط تمامی واحدهای روابطعمومی انجام و به ذینفعان منتقل شود.
سیفی اظهار کرد: یکی از انتظارات اصلی از روابطعمومیها، اقناع و پاسخگویی صریح، شفاف و صادقانه به ابهامات و شائبههای مطرح شده است. باید اتفاقات و دستاوردها به طور صادقانه، منصفانه و با نگاه حمایتی منعکس شود. قرار نیست اغراق و بزرگنمایی صورت گیرد اما باید دستاوردها و موفقیتها به نحوی تبیین شود تا مخاطب را جذب کرده و اقدامات موفق بانک را آن طور که هست، نشان دهیم.
وی با اشاره به اعتماد مردم به بانکها گفت: علیرغم مشکلات اقتصادی و ناترازی در بخشهای مختلف، ناترازی در درآمد خانوارها هم وجود دارد که باعث افزایش تسهیلاتخواهی مردم از بانکها شده، اما منابع بانکها برای پاسخگویی به تمام درخواستها محدود است. با این وجود مردم به بانکها اعتماد دارند و پول، دارایی و اسناد با ارزش خود را در بانکها به امانت میگذارند یا سپرده میکنند. بنابراین لازم است وظایفمان را به درستی انجام دهیم و در شعب مشتریان را تکریم کنیم.
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: ایجاد هماهنگی، همبستگی و نظم درون سازمانی و اعتقاد به اهداف متعالی بانک از دیگر وظایف روابطعمومیها است. تهییج و همراه ساختن تمامی همکاران برای دستیابی به اهداف بانک یا شرکتهای تابعه، بر عهده روابطعمومی است.
وی افزود: همکاری و همافزایی روابطعمومیهای مجموعه بانک صادرات ایران نیازمند تهیه دستورالعمل و ساختاری است که هماهنگیها با محوریت اداره کل روابطعمومی افزایش یابد و روابطعمومی بانک نظارت موثری بر عملکرد و انتصاب مدیران روابط عمومی شرکتهای زیر مجموعه داشته باشد.
سیفی تقویت ارتباط با مشتریان قبل و بعد از ارائه محصولات بانک را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: باید محصولات را به شکل مناسبی معرفی کنیم تا مشتری تمایل و انگیزه استفاده از آن را بیابد و پس از مصرف اگر بازخوردی مشاهده شد، روابطعمومی باید از این فرصت به خوبی استفاده کرده و موضوع جلب رضایت مشتریان و اعتماد آنها را به عنوان یکی از اصلیترین موضوعات، در دستور کار قرار دهد.
وی فرهنگسازی و آمادهسازی بدنه و ظرفیت همکاران بانک و شرکتهای تابعه برای توسعه و ترویج استفاده از محصولات بانک و شرکتها را نیز از دیگر انتظارات خود از روابطعمومی عنوان کرد.
در پایان این نشست مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات و مدیرکل روابطعمومی بانک نیز مسائل و موارد مطرح شده توسط مدیران روابطعمومی شرکتها مورد بحث و بررسی قرار داده و راهکارهای مناسب برای ارتقای همکاری بانک با شرکتها، ایجاد دبیرخانه روابط عمومی شرکتها، همافزایی و استفاده از ظرفیتهای موجود را به بحث و بررسی گذاشتند.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه