درآمد فروش برندهای مختلف در چین طی سال ۲۰۲۴ + جدول
اقتصاد ایران: عصر خودرو- اخیرا یک موسسه تحقیقاتی جدولی از سود فروش برند های مختلف طی سال ۲۰۲۴ در بازار خودرو های شخصی چین منتشر کرد که در نوع خود بسیار جالب است.
به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این جدول مقدار متوسط پول پرداخت شده به ازای هر خودرو و درآمد فروش را نشان داده و بر اساس آن 15 برند برتر بازار چین را طبقه بندی کرده است.
نکته های جالبی در این جدول وجود دارد که میتوان درباره آنها بحث کرد. برای مثال، مرسدس بنز با فروش 710 هزار دستگاه خودرو، همچنان 3 برابر کمتر از فولکسواگن است اما متوسط قیمت خودرو های مرسدس این کمپانی را در رده دوم و بالاتر از فولکسواگن قرار داد.
کمپانی Aito که زیرمجموعه شرکت HIMA است با فروش 310 هزار دستگاه خودرو جزو 10 کمپانی اول جدول و بالاتر از برند های سنتی مثل Chery و Geely قرار گرفت.