رونمایی از خاصترین گوشی جهان از جنس طلا
اقتصاد ایران: برند لوکس خاویر با همکاری هواوی، خاص ترین گوشی جهان از جنس طلای ۱۸ عیار و سه نمایشگر را معرفی کرد. این گوشی قیمت بسیار بالایی دارد.
به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، آیا گوشی هوشمند هواوی Mate XT Ultimate که با روکش طلای خیرهکنندهای سال گذشته معرفی شد به یاد دارید؟ این دستگاه لوکس که در آن زمان با قیمتی نجومی به بازار عرضه شد، حالا با نسخهای حتی گرانتر و خاصتر، توجه علاقهمندان به فناوری و کالاهای لوکس را به خود جلب کرده است.
شرکت خاویر، سازنده گوشیهای سفارشی، با خلق نسخهای از این دستگاه هواوی با بدنهای تماماً از طلای ۱۸ عیار، مرزهای تجملگرایی در صنعت موبایل را جابهجا کرده است. این گوشی هوشمند، که وزنی نزدیک به ۲ پوند (۹۰۶ گرم) دارد، با قیمتی معادل ۱۰۰ هزار دلار، به عنوان یکی از گرانترین و خاص ترین گوشی جهان شناخته میشود.
نکته قابل توجه اینکه این نسخه از هواوی Mate XT Ultimate، به صورت کاملاً سفارشی برای یکی از ثروتمندترین افراد ایالات متحده ساخته شده است. به همین دلیل، این دستگاه منحصربهفرد در هیچ یک از فروشگاههای آنلاین یا فیزیکی خاویر قابل مشاهده نیست.
نسخه معمولی گوشی تاشو Mate XT Ultimate با روکش طلای 24 عیار، همچنان با قیمتی در حدود 17 هزار دلار در دسترس علاقهمندان قرار دارد. شرکت خاویر، تولیدکننده این نسخه لوکس، تنها 88 دستگاه از آن را تولید کرده است؛ عددی که در فرهنگ چینی به عنوان نمادی از خوشیمنی شناخته میشود.

گوشی هواوی Mate XT Ultimate، که در ابتدا به صورت انحصاری در بازار چین عرضه شد، با طراحی سبک و وزن تقریبی 10 اونس (283 گرم)، تجربهای منحصربهفرد از یک گوشی تاشو را ارائه میدهد. نسخه استاندارد این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 2700 دلار عرضه شده و انتظار میرود در اوایل سال 2025 به بازارهای جهانی راه یابد.
این گوشیهای گرانقیمت، نظیر محصولات شرکت خاویر، به عنوان نمادهای لوکس و جایگاه اجتماعی طراحی شدهاند و مخاطب آنها افراد مشهور، مدیران ارشد و ثروتمندان هستند که خواهان بهترینها بوده و از پرداخت هزینههای گزاف ابایی ندارند.
این دستگاهها، همانند ساعتهای لوکس یا جواهرات، بیشتر به عنوان کالای سرمایهای و کلکسیونی مورد توجه قرار میگیرند. تولید محدود و استفاده از مواد گرانقیمت، بر ارزش این گوشیها افزوده و آنها را به سرمایهای جذاب برای علاقهمندان به کالاهای لوکس تبدیل کرده است.

شرکتهایی مانند خاویر، با تولید خاص ترین گوشی جهان و محصولات سفارشی و منحصربهفرد، به دنبال ارضای نیاز بازار خاصی هستند که در آن، انحصار و تجملگرایی از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت بالای این محصولات، بخشی جداییناپذیر از جذابیت آنها بوده و به عنوان نمادی از موفقیت و جایگاه اجتماعی در نظر گرفته میشود.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه