بیامو با الهام از کوسهماهی خودرو طراحی کرد
اقتصاد ایران: گرنلوسو با جلو پنجره کلیوی نمادین بیامو، با روکش آلومینیوم مات و همچنین دماغه الهامگرفته از کوسه ماهی، رونمایی شد. خطوط ساده چهره این خودروی کوپه را تشکیل میدادند. نشان پینین فارینا در قسمت پایینی سپر خودرو دیده میشود.
به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، گرنلوسو با جلو پنجره کلیوی نمادین بیامو، با روکش آلومینیوم مات و همچنین دماغه الهامگرفته از کوسه ماهی، رونمایی شد. خطوط ساده چهره این خودروی کوپه را تشکیل میدادند. نشان پینین فارینا در قسمت پایینی سپر خودرو دیده میشود.
کمپانی بیامو در سالهای گذشته پروژههایی را به صورت تک ساخت و غیرانبوه معرفی کرده که شاید باور نکنید ولی، از ساختههای امروزی این خودروساز زیباتر بودند!
قبل از اینکه بیامو نسل دوم سری ۸ را در سال ۲۰۱۸ معرفی کند، این شرکت با پینین فارینا برای ساخت یک خودروی مفهومی ویژه همکاری کرد. بنابراین این دو شرکت، بیامو پینین فارینا Gran Lusso Coupe را خلق کردند، یک خودروی تک ساخت خیره کننده که پیشنهادی برای پرچمدار بعدی این برند به حساب میآمد. اگرچه بیامو هرگز قصد نداشت Gran Lusso Coupe را به یک مدل تولیدی تبدیل کند، اما شباهتهای زیادی با سری هشت G۸۱ که پنج سال بعد عرضه شد، داشت.

براساس گزارش motor۱، گرنلوسو با جلوپنجره کلیوی نمادین بیامو، با روکش آلومینیوم مات و همچنین دماغه الهامگرفته از کوسه ماهی، رونمایی شد. خطوط ساده چهره این خودروی کوپه را تشکیل میدادند. نشان پینین فارینا در قسمت پایینی سپر خودرو دیده میشود.
این کوپه بر روی رینگهای ۲۱ اینچی با روکش دو رنگ سوار شد. قسمت عقب که شبیه به سری ۸ است، دارای اگزوزهای ذوزنقهای شکل و چراغهای عقب LED به شکل L بود که در سراسر صندوق عقب متصل میشدند.

در داخل، پینین فارینا زبان طراحی آن زمان بیامو را ارتقا داد و کنترلها را به سمت راننده زاویه داد. یک دهانه بیضی شکل در سقف امکان ورود نور اضافی به کابین را فراهم میکرد. این خودروساز ادعا میکرد که صندلی عقب این خودرو دارای فضای پای تقریباً برابر با یک سدان لوکس بزرگ است.
پینین فارینا از چرم قهوهای تیره درجه یک از کارخانه چرم Foglizzo در فضای داخلی گرنلوسو استفاده کرد. همچنین چوب ۴۸ هزارساله Kauri که یکی از نادرترین چوبهای جهان است در سراسر کابین استفاده شد. این چوب بومی نیوزیلند بوده و دارای دانهای منحصر به فرد است که بسته به نور و زاویه دید، رنگ آن از طلایی به قرمز و قهوهای تغییر میکند.
این خودروساز هرگز جزئیات موتور V-۱۲ تویین توربوشارژ که نیروی این کانسپت را تأمین میکرد، ارائه نداد و فقط به تعداد سیلندرهای پنهان شده در زیر کاپوت اشاره کرد. گرنلوسو احتمالاً از موتور هشت سیلندر ۶٫۰ لیتری V-۱۲ که در i۷۶۰ آن دوره استفاده میشد، استفاده کرده است که ۵۳۵ اسب بخار قدرت تولید میکرد و فقط به چرخهای عقب نیرو میداد.
گرنلوسو آخرین بازمانده طراحی مینیمالیستی و جذاب در خط تولید بیامو بود. این خودرو به لیست طولانی بیاموهای زیبایی که هرگز به تولید نرسیدند، میپیوندد.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه