آگاهی از قوانین و مقررات باعث پیشگیری از تخلفات خواهد شد
اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات شهروندان را اولویت سازمانی برشمرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حسن پور گفت: مهمترین مطالبه جامعه از تعزیرات حکومتی صیانت از حقوق شهروندان است و در این راستا همه روزه گزارشهای مربوط به تخلفات صنفی به سرعت رسیدگی میشود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: از آنجایی که دسترسی آسان مردم به مدیران و مسئولان اولویت سازمانی است، تلاش کردهایم با ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت رسانی، رعایت حقوق شهروندی، حفظ کرامت انسانی، جلب اعتماد و رضایتمندی عمومی و در پاسخ به مطالبه گری مردم علاوه بر اختصاص روزهای سه شنبه به ملاقاتهای چهره به چهره در سایر ایام هفته نیز پاسخگوی مراجعان باشیم، ضمن اینکه در همین رابطه برنامههای آموزشی به صورت مستمر در شبکههای اجتماعی تهیه و ارائه میگردد.
حسن پور قانون را فصلالخطاب حل مشکلات برشمرد و گفت: بر خلاف تصور رایج که تعزیرات حکومتی را مسئول کنترل قیمت و نظارت بازار میداند، وظیفه این مرجع رسیدگی به تخلفات، صدور حکم و اجرای احکام صادره است.
به گفته حسن پور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی برای رفاه حال مردم در قالب گشتهای مشترک در کنار بازرسان دستگاههای نظارتی حضور دارند.