تجربه نگاری و ارزیابی مدیران تبلیغات اسلامی در استان ها
اقتصاد ایران: ساری - معاون هماهنگی امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی تجربه نگاری رصد مدیران استانی و شهرستانی را از برنامه های این معاونت بیان کرد و گفت: امسال سه استان ارزیابی شدند.
حجت الاسلام ناصر شکریان در گفتگو با خبرنگار مهر جابجایی و انتصاب مدیران استانها را از جمله وظایف بیان کرد و گفت: پایش مدیران نیز از برنامههاست و هر دو هفته برای مدیران شهرستانی مصاحبه و پایش صورت میگیرد.
وی گفت: همچنین جذب مدیران جوان و انقلابی در دست اقدام است و این پایش توسط اساتید مبرز در قم صورت میگیرد.
حجت الاسلام شکریان با بیان که نیمی از مدیران شهرستانی پایش و جذب شدند، گفت: این کار گسترده در راستای جوان کردن و پویایی سازمان صورت میگیرد.
معاون امور استانهای سازمان تبلیغات اسلامی تجربه نگاری را از دیگر امور واگذار شده به این سازمان بیان کرد و گفت: در حال تجربه نگاری تجربیات این افراد هستیم و این تجربهها در قالب کتاب منتشر میشود.
حجت الاسلام شکریان ارزیابی استانها را از دیگر اهداف و وظایف معاونت برشمرد و گفت: سه تیم در حال ارزیابی ورصد استانها هستند و ارزیابی جایگاه سازمان در زمان مدیریت کنونی از منظر مسئولان و مردم در حال انجام است.
وی با اظهار این که ۱۶ استان کشور سال قبل مورد ارزیابی قرار گرفتند، گفت: امسال نیز سه استان ارزیابی شدند.
حجتالاسلام شکریان برگزاری گردهماییهای فصلی مدیران استان و شهرستان و تعالی مدیران را از دیگر برنامهها ذکر کرد.