تأکید رئیس هلال‌احمر بر لزوم تجهیز و توان‌افزایی امدادگران

اقتصاد ایران: رئیس جمعیت هلال‌احمر بر لزوم تخصیص تجهیزات فردی امدادی و توان‌افزایی امدادگران با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست برخط با امدادگران استان‌های کشور با حضور پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر، رئیس سازمان امداد و نجات و معاونین این سازمان، معاون خزانه‌داری و ذی‌حساب، معاون امور پشتیبانی و معاون امور استان‌ها برگزار شد.

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر در این نشست پس از استماع مطالبات و درخواست‌های امدادگران با اشاره به اهمیت پیگیری مطالبات و دغدغه‌‎های امدادگران خطاب به مدیران عامل استان‌ها، گفت: لازم است هر ماه و با برنامه‌‎ریزی منظم، با امدادگران و کارکنان ستادهای استان‌های جلسه تشکیل دهید و نسبت به دغدغه و نگرانی کارکنان و داوطلبان، پاسخگو باشید.

وی ادامه داد: بایستی مشکلات و دغدغه‌های امدادگران توسط مدیران عامل پیگیری و حل و فصل شود.

کولیوند با بیان اینکه آموزش و به‎ به‌روزرسانی توان امدادگران و نجات گران برای ارائه خدمات امدادی به هم‌وطنان، اولویت جمعیت هلال‌احمر است، افزود: تخصیص تجهیزات فردی امدادی و توان‌افزایی امدادگران با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی به صورت مستمر، برگزاری احیای فرد آسیب‌دیده، کمک‌های اولیه و پی‌سی‌آر در اولویت برگزاری آموزش‌ها قرار دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اهمیت افزایش روحیه کار داوطلبانه در جمعیت هلال‌احمر، گفت: لازم است که مدیران عامل، با توجه به ماهیت هلال‌احمر، روحیه کار داوطلبانه را افزایش دهند و در جذب و آموزش افراد داوطلب کوشا باشند.

در این جلسه، داوطلبان و نجات گران ۳۱ استان کشور، دغدغه‌ها و مشکلات خود را با رئیس جمعیت هلال‌احمر مطرح کردند، به‎روزرسانی تجهیزات فردی و امدادی، برگزاری دوره‌های آموزشی و توان‎افزایی، افزایش پرداخت حق‌الزحمه و حق مأموریت امدادگران از جمله سایر مسائل و دغدغه‌هایی بود که امدادگران در این جلسه مطرح کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ