چند سریال کمدی در راه تلویزیون

اقتصاد ایران: شبکه‌های تلویزیونی در حال حاضر سه سریال در ژانر کمدی و در فضایی مفرح و شاد را در حال ساخت دارند که شاید از مهمترین آنها سریال «پایتخت۷» باشد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سه سریال «پایتخت 7»، «ماه عسل» و «بوقچی» برای پخش از شبکه‌های تلویزیونی آماده می‌شوند که همگی فضایی طنز دارند. پس از تاکیدهای بسیار مبنی بر نیاز مبرم مخاطب به تولید و پخش سریال‌هایی با فضای شاد و کمدی، تلویزیون که از مدتی قبل در این مسیر سرمایه‌گذاری کرده است، تولیدات جدیدی را روانه آنتن خواهد کرد.

با این همه شبکه نمایش خانگی همچنان اسیر فضای تلخ و خشن سریال‌های در حال پخش پلتفرم‌هاست و مدتی است که نتوانسته یک کمدی موفق و پربیننده را در تاریخچه‌اش ثبت کند.

اما سه سریال کمدی در حال آماده‌سازی برای پخش از تلویزیون به شرح زیر است:

«پایتخت 7» پس از مدت‌ها انتظار بیننده، بالأخره کلید خورد و چندی پیش ویدئویی منتشر شد که یکی از سکانس‌های آن به همراه بازیگرانش به نمایش درآمد. 

گفته شده «پایتخت 7» برای نوروز و رمضان 1404 آماده می‌شود.

اما دیگر سریال کمدی در حال آماده‌سازی برای پخش از تلویزیون، «ماه عسل» نام دارد که توسط منوچهر هادی کارگردانی شده است. هادی که مدتی به شبکه نمایش‌خانگی کوچ کرده بود، با سریالی کمدی در محوریت ازدواج شاد دانشجویی و استفاده از بازیگرانی همچون اکبر عبدی، قدرت‌الله ایزدی، یوسف تیموری، یوسف صیادی،  امیر کاظمی، مریم مؤمن و الهام حمیدی به تلویزیون برمی‌گردد.

سریال «بوقچی» محصول سیمافیلم است که به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد و کارگردانی حسن حبیب‌زاده در سازمان سینمایی سوره تولید شده است. این سریال موضوعی فوتبالی دارد و با بازی حسن پورشیرازی، آرش نوذری، بیژن امکانیان و ... ساخته شد.

گفته شده بوقچی با نگاهی طنز، داستانی متفاوت از یک ماجرای پرحاشیه فوتبالی در سال‌های اخیر را روایت می‌کند و نگاهی به فساد در این حوزه دارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ