وزارت نیرو ۵۳۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است

اقتصاد ایران: قزوین- مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با بیان اینکه ۳۱ هزار نفر ایثارگر ثبت شده در وزارت نیرو حضور دارند، گفت: این وزارتخانه ۵۳۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شهرابی فراهانی در مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت آب منطقه‌ای قزوین ضمن تسلیت شهادت شهدای مقاومت و شهدای فراجا و نیروی انتظامی طی روزهای اخیر اظهار کرد: آب و برق دو کالای مهم، استراتژیک و حیاتی در زندگی است.

وی افزود: وزارت نیرو یک مجموعه خدمت‌رسان است و دو کار اساسی تأمین آب و برق را در مأموریت خود دارد اما در کنار این امور زیربنایی در کارهای فرهنگی نیز پیشگام هستیم تا در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مؤثری را ایفا نمائیم لذا از دیرباز برنامه‌های بسیار ارزنده و خوبی در جهت گرامیداشت مقام شامخ شهدا و ایثارگران در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.

شهرابی فراهانی در خصوص جامعه ایثارگری در وزارت نیرو بیان کرد: در مجموعه وزارت نیرو قریب به ۱۷۰ هزار نفر نیرو جهت تأمین آب و برق مستمر و پایدار، در حال خدمت رسانی هستند که ۳۱ هزار نفر آنها ایثارگر از سطوح مختلف هستند و ۵۳۰ شهید نیز از مجموعه وزارت نیرو تقدیم این انقلاب شده است.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: یکی از وظایفی که مشاور امور ایثارگران در شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان‌ها بر عهده دارد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت و قدردانی از خانواده شهدا یک رسالت اخلاقی و دینی است که موجب تقویت انگیزه در نیروها نیز می‌شود، لذا باید نامشان گرامی داشته شود و یاد کردن از آنها در مناسبت‌های گوناگون نهادینه و پایدار گردد.

منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین نیز در این مراسم ضمن تسلیت شهادت جمعی از نیروهای خدوم فراجا و نیروی انتظامی در حوادث اخیر، بیان کرد: شرکت آب منطقه‌ای قزوین به عنوان حاکمیت منابع آب استان در کنار طرح‌های توسعه منابع آبی و حفاظت و بهره برداری از منابع آب و همچنین مطالعات پایه منابع آب در مسائل فرهنگی، دینی و ورزشی و همچنین ایثارگران فعالیت‌های چشمگیری دارد.

ستوده تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بدون شک صاحبان اصلی انقلاب اسلامی، ایثارگران، خانواده این عزیزان و شهدا هستند چرا که اگر مجاهدت و ایثارگری این عزیزان نبود ما آسایش و امنیت کنونی را نداشتیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین یادآور شد: در این شرکت ۶۳ همکار ایثارگر داریم که ۳۷ نفر از آنها بر اساس قوانین بودجه سنوات اخیر تبدیل وضعیت شده‌اند؛ همچنین دو نفر جانباز و یک نفر آزاده نیز در شرکت مشغول فعالیت هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ