سبزپوشان همدان در اندیشه نخستین ۳ امتیاز/ بوشهری در دیار الوند

اقتصاد ایران: همدان- در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور پاس همدان سه‌شنبه ۸ آبان ماه میزبان ایرانجوان بوشهر است.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها - محمدرضا بهرامی‌صفت: تیم فوتبال پاس همدان امسال در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با رنگ و بوی دیگری نسبت به سال‌های اخیر قدم به میدان مسابقه گذاشته، برای نخستین بار کارت‌های بازیکنان بدون مشکلات صادر شد و پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته نبود همچنین سرمربی و کادر فنی این تیم یک ماه قبل از شروع مسابقات تعیین تکلیف شد تا باز هم پاسی‌ها در دقیقه ۹۰ وارد مسابقات نشوند.

امسال شاکله تیم فوتبال پاس بیش از ۸۰ درصد بومی بوده و تیمی جوانان و پرانگیزه راهی لیگ دسته دوم فوتبال کشور شده است.

در دو هفته نخست سبزپوشان همدانی با بدشانسی مواجه شدند، در هفته اول برابر شهرداری بندرعباس علی‌رغم ارائه یک بازی هجومی و مالکانه در همدان متوقف شدند و در هفته دوم نیز در شرایط بارندگی شدید و زمین پر از آب برابر نیکاپارس چالوس شکست خوردند.

پاسی‌ها در هفته سوم باید سه‌شنبه ۸ آبان ماه به مصاف تیم خوب و قدرتمند ایرانجوان بوشهر بروند، تا بتوانند در همدان نخستین پیروزی خود را در فصل جاری کسب کنند.

به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم

هادی گل‌محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دو هفته اخیر لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار کرد: در هفته نخست بیش از ۵ موقعیت مسلم گلزنی برابر شهرداری بندرعباس داشتیم و صد در صد مستحق کسب ۳ امتیاز بودیم.

وی افزود: کمترین حق‌مان در هفته نخست پیروزی بود که متأسفانه با بدشانسی از دستمان رفت.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به شکست هفته گذشته گفت: فوتبال هفته گذشته برابر نیکا پارس چالوس هیچ شباهتی به شرایط معمولی یک مسابقه نداشت و اصلاً شرایط زمین برای یک مسابقه مناسب نبود.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: بارندگی شدید زمین را به ورزش‌های تبدیل کرده بود و اصلاً توپ حرکت نمی‌کرد و در این دیدار نیز با تمام شرایط موجود مستحق باخت نبودیم.

وی با اشاره به دیدار سه‌شنبه ۸ آبان برابر ایرانجوان بوشهر بیان کرد: قطعاً در این دیدار تنها به دنبال کسب ۳ امتیاز و نخستین پیروزی خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور هستیم و ۹۰ دقیقه بازیکنانم خواهند جنگید.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر نیز بازیکنان باتجربه و خوبی دارد و روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کرده‌ایم اما در این دیدار تنها به دنبال پیروزی هستیم.

گفتنی‌است؛ در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال پاس همدان سه‌شنبه ۸ آبان ماه ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه شهدای قدس میزبان ایرانجوان بوشهر است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ