محافل صهیونیست: جنوب لبنان تله مرگ برای اسرائیلی‌هاست

اقتصاد ایران: رسانه‌ها و ژنرال‌های صهیونیست با اشاره به وضعیت آشفته اسرائیلی‌ها در جبهه شمالی، اعلام کردند که همه ما هر روز صبح با صدای آژیر بیدار می‌شویم و حزب‌الله خیلی سریع توانست قدرت خود را احیا کند و جنوب لبنان تبدیل به تله مرگ برای نظامیان اسرائیلی شده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در ادامه خشم و انتقادات محافل صهیونیستی از سیاست‌های غلط کابینه و ارتش این رژیم که منجر به تلفات مرگبار و سنگینی برای صهیونیست‌ها در جبهه شمالی فلسطین اشغالی شده است، «اسرائیل زیو» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد: حزب الله علی رغم از دست دادن شماری از رهبران و فرماندهان خود، خیلی زود توانست توانمندی‌هایش را احیا کند.

وی افزود: از این پس هیچ دستاوردی برای اسرائیل در جنگ وجود ندارد؛ بلکه هر آنچه که هست یک جنگ فرسایشی بوده و اسرائیل همیشه در این گونه جنگ‌ها بسیار بیشتر از طرف مقابل ضرر کرده است.

از طرف دیگر، رسانه‌های عبری گزارش دادند که تیراندازی نیروهای حزب‌الله به سمت نظامیان ارتش اسرائیل در جنوب لبنان، طی روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته و نشانه‌های احیای قدرت حزب الله، با ادامه درگیری‌های شدید نیروهای آن با نظامیان ارتش اسرائیل در جنوب لبنان آشکار است.

«جک نیریا» دیگر ژنرال ذخیره ارتش رژیم اشغالگر هم به نوبه خود در این زمینه اظهار داشت: نیروهای حزب الله در جنوب لبنان به نظامیان اسرائیلی اجازه پیشروی می‌دهند تا آنها را در کمین بیندازند و سپس تار و مار کنند.

وی افزود: واقعیت آن است که بسیاری از تونل‌های جنوب لبنان در واقع تله مرگ برای نیروهای اسرائیلی هستند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند که واقعیت در جبهه شمالی بسیار دشوار است و اسرائیلی‌ها هزینه سنگینی می‌دهند و تنها طی یک روز، حدود 13 نیروی ارتش اسرائیل کشته شدند که بیشترشان در جنوب لبنان بودند.

«سلیمان زرقا» مدیر بیمارستان زیو رژیم صهیونیستی در شهر صفد اشغالی گفت که عرصه نظامی در جبهه شمال با حزب‌الله بسیار فعال است و تعداد زخمی‌ها همچنان بیشتر می‌شود؛ به طوری که تنها در یک هفته 75 زخمی از ارتش اسرائیل به این بیمارستان مراجعه کردند.

«ایلان پتون» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی و فرمانده سابق نیروی هوایی این رژیم هم، به نوبه خود اذعان کرد: حزب الله قدرت موشکی اصلی خود را حفظ کرده و صدای آژیرها در شهرک‌های شمالی از ابتدای صبح شنیده می‌شود و این بسیار غیرقابل تحمل است.

این ژنرال صهیونیست افزود: حزب الله می‌خواهد اسرائیل را در داخل یک جنگ فرسایشی به شدت خسته کند و با هوشمندی این جنگ را مدیریت می‌کند؛ به طوری که اماکن مورد هدف حزب الله و همچنین تعداد موشک‌هایی که شلیک می‌کند، کاملا حساب شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ