اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در قزوین در هفته بسیج دانش‌آموزی

اقتصاد ایران: قزوین- مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: در هفته بسیج دانش آموزی بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح مدارس استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ابراهیم رسولی فر ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به خاک ایران اسلامی عزیز و همچنین تبریک روز دانش‌آموز در آستانه ۸ آبان ماه، سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و شروع هفته بسیج دانش‌آموزی بیان کرد: برنامه‌های متنوع، خوب و مخاطب پسندی برای دانش‌آموزان در طول این هفته تدارک و برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، نوجوانِ امروز، برخلاف نوجوان قدیم یک عنصر بالغ و عاقل و یک عنصر خردمند است و ما در بسیج دانش‌آموزی به دنبال بهره‌گیری و استفاده از این ظرفیت و نعمت الهی هستیم.

رسولی فر اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی در کنار سایر تشکل‌های دانش‌آموزی و شعار و پرچم مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی را همواره فریاد می‌زند و این مهم باید مانند یک پرچم حفظ شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گفت: امروز رژیم کودک کش صهیونیستی با محور شرارت جهان یعنی آمریکای جنایتکار با انواع بمب و موشک و جنگنده، خانه و زندگی را برای مردم مظلوم فلسطین و لبنان و به‌ویژه کودکان و زنان سخت کرده است و به‌زودی تاوان سختی بابت آن پرداخت خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین عنوان کرد: با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش و با دریافت نظرات نمایندگان و منتخبان دانش‌آموزان برنامه‌های خوب و اثربخشی رو برنامه‌ریزی کردیم که با نقش‌آفرینی خود دانش‌آموزان برگزار و اجرا خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی و روز دانش‌آموز با حضور دانش‌آموزان در گلزار شهدا و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، به‌ویژه شهدای دانش‌آموز آغاز و با دیدار منتخب دانش‌آموزان با ائمه جمعه در سراسر استان و گفتگوی آزاد با این عزیزان از سه‌شنبه ۸ لغایت ۱۳ آبان ماه اجرا خواهد شد.

رسولی فر تصریح کرد: هم‌زمان با سراسر کشور در روز سه‌شنبه ۸ آبان ماه ساعت ۸ صبح در دبیرستان شاهد قائم شهر قزوین شاهد اجرای صبحگاه دانش‌آموزی با عنوان راهیان قدس شریف خواهیم بود و این برنامه به‌صورت پوشش زنده تلویزیونی از شبکه‌های ملی و استان پخش خواهد شد.

وی افزود: قبل از شروع هفته بسیج دانش‌آموزی، دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور اعزام شده و بیش از ۴۶۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در این برنامه معنوی تا ۲۵ آذرماه شرکت می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه از سوی سازمان بسیج دانش‌آموزی در استان برگزار می‌شود که قرائت بیانیه توسط دانش‌آموزان پیش از خطبه‌های نماز جمعه، اعزام دانش‌آموزان به دیدار مقام معظم رهبری، راه‌اندازی پویش «دست سازه‌های عروسکی» تهیه و تولید کلیپ و فایل و دست‌نوشته در خصوص معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری جلسات علمی و اجرای مسابقات ورزشی، برگزاری یادواره‌های شهدای دانش‌آموزی، راه‌اندازی اردوهای «راهیان پیشرفت»، بازدید دانش‌آموزان از مراکز علمی، صنعتی، جلسات جهاد تبیین و روشنگری، اجرای سرودهای همگانی و … از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی در خصوص اهمیت راهپیمایی امسال ۱۳ آبان تأکید کرد: با توجه به اتفاقات اخیر و کینه و دشمنی مردم از جنایت‌های رژیم صهیونیستی راهپیمایی ۱۳ آبان امسال مهم خواهد بود و همه این برنامه‌ها، کلاس‌ها و جلسات جهاد تبیین به راهپیمایی بزرگ روز ۱۳ آبان ختم خواهد شد.

وی گفت: همه اقشار جامعه در پیروزی انقلاب و رشد و پیشرفت آن نقش داشتند و دارند و لذا از همه اقشار مردم، به‌ویژه دانش‌آموزان و دهه هشتادی و نودی‌ها دعوت می‌کنیم که در این راهپیمایی بزرگ و در روز ملی مبارزه با استکبار حضور مؤثری داشته باشند.

رسولی فر در پایان ابراز کرد: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان هم‌زمان با سراسر کشور در شهر قزوین نیز ابتدا با تجمع مردمی رأس ساعت ۹/۳۰ صبح روز یکشنبه ۱۳ آبان در میدان میرعماد شروع و با راهپیمایی گسترده آحاد مردم به طرف میدان آزادی ادامه خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ