اجرای ۳۰۰ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی هرمزگان

اقتصاد ایران: بندرعباس- مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه‌ امام‌ سجادعلیه‌السلام هرمزگان گفت: در هفته بسیج دانش آموزی ۳۰۰ عنوان برنامه در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی مدارس استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار مجید باقر زاده مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام سجاد علیه‌السلام هرمزگان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در گفتگوی اختصاصی با رسانه‌ها اظهار داشت: هفته بسیج دانش‌آموزی از ۸ آبان آغاز و تا ۱۳ آبان که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و دانش‌آموز است ادامه خواهد داشت.

وی از برگزاری بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه متنوع توسط دانش‌آموزان در سطح مدارس استان خبر داد و به تشریح برنامه‌های شاخص به مناسبت گرامیداشت سالروز بسیج دانش آموزی در این هفته پرداخت و گفت: برنامه‌های شاخص این هفته اعم از برگزاری مراسم صبحگاهی دانش آموزی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین محکومیت رژیم صهیونیستی در سطح مدارس استان انجام خواهد شد.

وی، برگزاری اردوی راهیان نور و پیشرفت ویژه دانش آموزان به صورت گستره را از جمله دومین برنامه شاخص در این هفته برشمرد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام سجاد علیه‌السلام هرمزگان، سومین برنامه این هفته را مراسم تجدید میثاق با شهداو عطرافشانی مزار شهدا نام برد.

باقرزاده تصریح کرد: امسال شاهد ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه هستیم و امید آن است که با اجرای این برنامه‌ها و بصیرت افزایی بین دانش آموزان بتوانیم علاوه بر محکوم کردن جنایت‌های ارژیم غاصب، ابعاد این جنایت‌ها را تشریح نمائیم و بر همین اساس، انس و اخوت بیشتری میان دانش آموزان ایران با دانش آموزان مظلوم غزه و لبنان بهم پیوند خواهد خورد.

وی عنوان کرد: آبان ماه سال گذشته، مدرسه «الفاخوره» در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه مورد هدف رژیم صهیونیستی قرار گرفت و بیش از ۲۰۰ نفر دانش‌آموز در این حادثه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

باقرزاده در پایان افزود: امسال دانش آموزان ضمن همدردی با مردم مطلوم فلسطین و لبنان یاد و خاطره شهدا را نیز گرامی می‌دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ