۲۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره در استان بوشهر ابلاغ شد

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ابلاغ ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصدق کشاورزی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت از اشتغال در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و تسهیلات مناسبی به این منظور اختصاص می‌یابد.

وی نرخ بیکاری استان بوشهر در تابستان امسال را ۷.۹ درصد اعلام کرد و ادامه داد: در این زمان میزان مشارکت اقتصادی استان بوشهر ۳۹.۹ درصد بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ثبت اشتغال ۹ هزار ۵۰۰ نفر در استان بوشهر طی سال جاری خبر داد و اضافه کرد: تعهد اشتغال امسال در استان بوشهر ۱۸ هزار و ۱۹۹ است.

ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت

وی از ابلاغ ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره در قالب مشاغل خرد و خانگی در استان بوشهر خبر داد و افزود: این تسهیلات با نرخ ۴ درصد و به‌صورت قرض‌الحسنه به نهادها و بنیادهای استان بوشهر ابلاغ شده است.

کشاورزی از ایجاد ۲۲ هزار فرصت شغلی با ارائه این تسهیلات خبر داد و بیان کرد: نظارت بر تسهیلات پرداختی بر عهده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و تاکنون ۵۴ درصد برنامه محقق شده است.

وی با اشاره به حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی تاکید کرد: طرح‌های کارفرمایی می‌توانند تا سقف چهار میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند

تکمیل طرح‌های تولیدی نیمه تمام

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: از روش‌های مختلف از جمله افزایش سرمایه‌گذاری، ارتقای بهره‌وری، تکمیل طرح‌های تولیدی نیمه تمام و احیای واحدهای تولیدی راکد، کمک به اشتغال‌های حاصل از ایجاد کسب‌وکارهای خانگی و کارگاه‌های خرد و کوچک در این راستا استفاده می‌شود.

کشاورزی گفت: متقاضیان و افراد دارای مجوز مشاغل خانگی می‌توانند با مراجعه به نهادهای حمایتی نسبت به ارائه طرح برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ