سرپرست اداره آموزش فنی و حرفه‌ای اردبیل منصوب شد

اقتصاد ایران: اردبیل- سرپرست جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل با حضور مسئولان کشوری منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تکریم مدیرکل سابق و معارفه سرپرست جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با حضور «محمود تقی پور» معاون آموزش، دکتر دکتر مهدی فتاحی مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، «کاظم دبیر» معاون توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل، مدیران دستگاه‌ها، فرماندهان نیروهای مسلح، شرکای اجتماعی، جامعه هدف و جمعی از کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات «رحیم یونسی» مدیرکل سابق، قدردانی و «مهدی بهبود» به عنوان سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل، معرفی شد.

سرپرست اداره آموزش فنی و حرفه‌ای اردبیل منصوب شد

رحیم یونسی، مدیرکل سابق آموزش فنی و حرفه‌ای استان در این مراسم به بیان گزارش عملکرد این اداره کل و اقدامات و فعالیت‌های مرتبط با حوزه مهارت‌آموزی در سطح استان پرداخت و کسب مدال مسابقات ملی مهارت توسط کار آموزان در سال‌های گذشته، افتتاح مراکز و کارگاه‌های آموزشی را از جمله اقدامات برجسته خود برشمرد.

کاظم دبیر، معاون توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل نیز در این مراسم بر ضرورت گسترش و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سطح کشور و استان تاکید کرد و افزود: تخصیص اعتبار در راستای گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی، به عنوان یک سرمایه‌گذاری مؤثر در کشور و استان به شمار می‌آید.

وی انتصاب «مهدی بهبود» که از مدیران توانمند درون سازمانی است را حاکی از حسن تدبیر و آینده نگری معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور عنوان کرد و خاطر نشان کرد: این حسن انتخاب سبب ایجاد انگیزه بیشتر در بین کارکنان و تقویت باورها و بهبود عملکرد سازمانی آنان خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ