۱۰۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در زنجان اجرا می شود

اقتصاد ایران: زنجان- مسئول سازمان بسیج دانش آموزی زنجان از برگزاری بیش از ۱۰۰۰ برنامه همزمان با هفته «بسیج دانش آموزی» در مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ روح الله نوروزی در آستانه هفته بسیج دانش آموزی، اظهار داشت: در آستانه هشتم آبان سالروز شهادت محمد حسین فهمیده تا ۱۳ آبان ماه که به نام هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز در در سطح مدارس، حوزه‌های بسیج دانش آموزی استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه هفته بسیج دانش آموزی با عنوان میدان دار، ذیل سند تحولات بنیادین و برنامه‌های آموزش و پرورش به صورت دانش‌آموز محور اجرا خواهد شد گفت: این برنامه‌ها در راستای ارتقای سطح معرفتی و بصیرتی دانش آموزان برگزار می‌گردد.

این مسئول با تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی گفت: هشتم آبان ماه صبحگاه بسیج دانش آموزی با عنوان نسل فهمیده راهیان قدس با حضور مسئولان استانی در مدرسه نمونه حاج قاسم برگزار خواهد شد و این برنامه همزمان در همه شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان در ادامه گفت: دیدار دانش آموزان با ائمه جمعه، فرماندهان سپاه استان و شهرستان، دیدار با خانواده شهدا شرکت در نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدا «لاله‌های روشن» در مدارس، برگزاری پویش‌های مختلف در قالب طرح سوال از دانش آموزان از جمله پویش «جاسوس خانه» با هدف تبیین و آشنایی دانش آموزان با خباثت‌ها و دشمنی‌های آمریکا با انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه گام دوم، برگزاری نمایشگاه «روایت نو» که روایتگر این برنامه خود دانش آموزان در خصوص خباثت‌های آمریکا و پیروزی‌های انقلاب اسلامی در کنار این توطئه‌ها خواهند بود.

آغاز اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت

وی از برگزاری اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت برای دانش آموزان خبر داد و گفت: یک هزار ۵۰۰ نفر از دانش آموزان دختر استان در عملیات فرهنگی اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد و در ادامه نیز یک هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان در قالب اردوی راهیان پیشرفت در سطح شهرستان، استان و کشور با دستاوردها و توانمندیهای انقلاب اسلامی آشنا خواهند شد.

نوروزی تصریح کرد: «پویش لبیک» که در قالب پویش ایران همدل جهت کمک به جبهه مقاومت در سراسر مدارس استان از یک آبان ماه شروع شده تا ۱۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموز استان زنجان در خصوص راهنمایی ۱۳ آبان و روز استکبار ستیزی گفت: روز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی اعلام شده و دانش آموزان با در دست داشتن دست سازه‌های خود علیه استکبار و همچنین در حمایت از جبهه مقاومت با در دست گرفتن پرچم‌های حزب الله در این راهپیمای حضور خواهند داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ