اعتبارات مشاغل خانگی در مازندران کامل جذب شود

اقتصاد ایران: چالوس - مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از پیگیری جذب کامل منابع مشاغل خانگی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عبدی صبح دوشنبه در شورای معاونان تعاون استان از پیگیری جذب کامل منابع مشاغل خانگی با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده برای استان‌ها توسط وزارتخانه خبر داد.

عبدی با اشاره به پیگیری جذب و بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی بخصوص تحقق تعهدات و ثبت در سامانه رصد اشتغال، گفت: اطلاع رسانی و ترغیب کارفرمایان و کارجویان به استفاده از ظرفیت سامانه جستجوی شغل در حال انجام است.

کمک به شهرستان‌ها با اجرای طرح مولدسازی

مدیر پشتیبانی و منابع انسانی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این جلسه بیان کرد: تمامی مطالبات همکاران اعم از اضافه کار، رفاهی، مأموریت و حل اختلاف و سایر پرداختی‌های مدنظر در ۶ ماه اول سال جاری پرداخت و تسویه شده است.

علی‌اکبر مهدی‌پور با اعلام اینکه از ظرفیت تمام نیروی انسانی استفاده می‌شود، تصریح کرد: تقریباً تمام هزینه‌های اداری و پرسنلی اداره کل و شهرستان‌ها به روز است.

وی خواستار رعایت نظم و انضباط اداری و استفاده از نرم افزار مربوط ثبت و درج به موقع اطلاعات مرخصی و مأموریت‌ها در سامانه شد و ادامه داد: هماهنگی تمام امور مرتبط با حوزه‌های مدیریت پشتیبانی و اداری، مالی و فن آوری با واحدهای ستادی اداره کل استفاده کامل و دقیق از نرم افزار نقلیه راننده استیجاری و ارائه گزارش عملکرد بر مبنای خروجی سامانه انجام می‌شود.

مهدی‌پور اظهار کرد: موضوع فروش ساختمانی و خرید برای شهرستان‌های استیجاری در قالب طرح مولدسازی در مراحل نهایی (کمیته هیأت عالی سازمان خصوصی سازی) برای تأیید قیمت و نهایتاً مزایده فروش قرار دارد.

تعامل با ادارات برای ترویج فرهنگ کار

مدیر امور اجتماعی و رفاهی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این جلسه با اشاره به بازدید ادواری شورای متناظر شورای هماهنگی حمایت از بیمه شدگان واحدهای کارگری شهرستان‌ها، بیان کرد: پیگیر تحقق منابع درآمدی ماده ۷۵۴ قانون کار براساس تعهدات پیش بینی شده هستیم.

ابوعلی مهدی‌زاده خواستار ترویج فرهنگ کار از طریق تعامل با ادارات آموزش و پرورش و مراکز آموزشی شد و افزود: بازدید میدانی از مراکز رفاهی، خدماتی و فرهنگی واحدهای تولیدی، پیگیری در تحقق برنامه‌های پیش بینی شده سی و ششمین جشنواره امتنان استان صورت گرفت.

وی تعامل با معاونت بهداشتی شهرستان در خصوص پیگیری اجرای طرح رفع سو تغذیه کودکان برای دهک خانواده یک تا هفت خبر داد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مردمی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز با اشاره به اینکه سطوح عملکردی سطح استان در نیمه نخست سال جاری عالی بوده است، گفت: تعداد موارد نواقص مشاهده شده در بازه زمانی مذکور به جهت عدم تخصیص اعتبارات در برخی از فعالیت‌ها اعم از برنامه‌های تحولی و عملیاتی دوره است و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری کلیه فعالیت‌های اعم از سطح ستاد و ادارات تابعه صد در صد تحقق گردد.

مسلم غلامی بیان کرد: در بازرسی تیم خود ارزیابی، ارتباط و تعامل کلیه مدیران ستادی و رؤسای ادارات تابعه باگروه بازرسی مورد رضایت بوده است. عبدالله کیاکجوری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چالوس به بیان عملکرد و مشکلات اداره شهرستان پرداخت و معاونین اداره کل و مسؤولان ستادی حاضر در این جلسه در ادامه به بیان انتظارات حوزه‌های تخصصی از ادارات شهرستان‌ها و تبادل نظرات و پیشنهادات پرداختند و رؤسای ادارات شهرستان‌های غرب استان نیز به بیان مشکلات پیش رو به ویژه در حوزه‌های تخصصی پرداختند

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ