کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر دارای ۲۴ هزار عضو است

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: این کانون دارای ۱۴ هزار عضو ثابت و رسمی و ۱۰ هزار عضو غیر رسمی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه رسولی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌ها و فضاهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد اجرای طرح‌های ویژه‌ای هستیم.

وی اضافه کرد: ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در سال ۱۳۵۵ ساخته شده بود و نسبت به بازسازی آن اقدام شد که مدتی فعالیت‌های این کانون در ساختمان‌های استیجاری ادامه داشت.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر افزود: عملیات احداث ساختمان جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر از سال ۱۳۹۸ آغاز و در سال گذشته با حمایت ویژه استاندار بوشهر در ساخت آن تسریع شد و اکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومانی در احداث ساختمان

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومانی در احداث ساختمان این کانون افزود: با تلاش نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر ساختمان کانون پرورش فکری و نوجوانان استان بوشهر در سه طبقه و زیربنای هزار و ۵۰۰ متر مربع تکمیل و افتتاح شد.

رسولی از تجهیز این ساختمان در بخش‌های مختلف خبر داد و بیان کرد: برای تجهیز این مرکز فرهنگی، هنری و ادبی ۳ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در حوزه‌های مختلف و تشکیل کارگاه‌های تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند گفت: اکنون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای ۱۴ هزار نفر عضو ثابت و رسمی و ۱۰ هزار عضو غیر رسمی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ