بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در کرادفاندینگ!

اقتصاد ایران: کرادفاندینگ یا تامین مالی جمعی یکی از بهترین روش‌ها برای کسب سود بیش از ۴۰ درصد است!

- اخبار بازار -

با این روش سرمایه‌گذاری، شما می‌توانید بدون پرداخت مالیات، بیشترین سود را از بین روش‌های قانونی دریافت بکنید و در طول مدت یک سال، هر سه ماه و یا چهار ماه، سود خود را از کسب و کارها دریافت کنید!

کراد فاندینگ یا تامین مالی جمعی یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در کسب و کارها است و شما می‌توانید با استفاده از طرح‌های کرادفاندینگ، در سود کسب و کارهای پربازده شریک شوید! در ادامه ما به طور کامل با کرادفاندینگ و بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها آشنا می‌شویم با ما همراه باشید.

کراد فاندینگ یا تامین مالی جمعی چیست؟

این روش از سرمایه‌گذاری، یکی از جدیدترین روش‌ها در چندین سال اخیر است که از سال 1997 برای اولین بار انجام شد. در این روش، سرمایه‌پذیر و سرمایه‌گذاری وجود دارد که در انتهای هر طرح، هر دو طرفین از این سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری سود می‌کنند.

تامین مالی جمعی  به طور متوسط دارای بازده 40 تا 50 درصد است و طرح‌های معرفی شده کرادفاندینگ در ازکی سرمایه، به تمامی سرمایه‌گذاران تضمین بازگشت سرمایه را می‌دهد و شما می‌تونید از سرمایه‌گذاری خود مطمئن باشید!

بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در کراد فاندینگ

همانطور که گفته شد، کراد فاندینگ  یکی از روش‌های پرسود در ایران است که می‌تواند بازده بیش از 40 درصد را برای سرمایه‌گذاران داشته باشد. همچنین سرمایه‌گذاری در این روش نیازمند به رعایت کردن یک سری نکات و ترفندها است.

در ادامه ما با بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های تامین مالی جمعی آشنا می‌شویم!

سرمایه‌گذاری در طرح‌های تضمین شده

به طور معمول طرح‌های موجود در پروژه‌های کرادفاندینگ دارای امضا رسمی از یک بانک و یا مجموعه دولتی هستند که ایمن بودن آن طرح را تضمین می‌کنند. سعی داشته باشید که در هنگام انتخاب پلتفرم کرادفاندینگ، از پلتفرم‌های معتبر استفاده کنید و در طرح‌های تضمین شده سرمایه‌گذاری کنید.

ازکی‌سرمایه یکی از پلتفرم‌های تامین مالی جمعی است که دارای طرح تضمین شده با بازده بیش از 40 درصد است. تمامی طرح‌های موجود در ازکی سرمایه دارای تضمین برگشت سرمایه است و سرمایه‌گذاران می‌توانند تمام اسناد و قراردادهای امضا شده را قبل از سرمایه‌گذاری مشاهده کنند.

در سجام احراز هویت کنید

تامین مالی جمعی یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری است که در آن شما نیازمند به داشتن حساب در سامانه سجام هستید. متصل بودن به سامانه سجام می‌تواند روند سرمایه‌گذاری در کرادفاندینگ را سریع‌تر کند و شما به راحتی در طرح‌های مورد نظر تامین مالی جمعی، سرمایه‌گذاری کنید.

برای ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام، شما می‌توانید به دو روش حضوری و یا آنلاین این کار را انجام دهید. برای ثبت نام و احراز هویت آنلاین، شما نیازمند به وارد شدن به سامانه سجام و ثبت اطلاعات اولیه خود هستید. سپس برای احراز هویت، می‌توانید از طریق کارگزاری‌ها و یا بانک‌ها برای این کار استفاده کنید.

سود معیار اصلی سرمایه‌گذاری نیست!

در تمامی روش‌های سرمایه‌گذاری، سود و بازده جزو مهم‌ترین معیارها برای سرمایه‌گذاری است اما در بیشتر زمان‌ها، امنیت و روش پرداخت سود نیز از دیگر معیارهای مهم برای سرمایه‌گذاری است. در هنگام انتخاب طرح‌ها در تامین مالی جمعی، سعی داشته باشید که علاوه بر بازده، از امنیت سکوهای تامین مالی و قراردادهای امضا شده کسب و کارها مطمئن شوید و سپس شروع به سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها کنید.

سرمایه خود را مدیریت کنید

در تامین مالی جمعی، سرمایه شما به مدت یک سال به طور میانگین در طرح‌های انتخابی نگه‌داری می‌شود و به نسبت مقدار پول سرمایه‌گذاری شده، شما بازده خود را دریافت می‌کنید. برخی از طرح‌های کرادفاندینگ، به طور منظم در هر سه ماه واریز سود دارند و برخی از آنها هر چهار ماه. سعی داشته باشید که در هنگام انتخاب طرح تامین مالی، به زمان واریز سود آنها دقت کنید و سرمایه خود را بر اساس همین روندهای تقسیم سود، وارد به طرح‌ها کنید.

در مورد سازمان نیازمند به سرمایه تحقیق کافی انجام دهید

کراد فاندینگ یک نوع روش سرمایه گذاری است که در آن سرمایه‌پذیر به عنوان یک سازمان و یک شخص حقوقی ظاهر می‌شود و از سمت دیگر، سرمایه‌گذاران به طور عمده اشخاص حقیقی هستند که در این طرح‌ها سرمایه گذاری می‌کنند. سرمایه‌گذاران صرفا اشخاص حقیقی نیستند و اشخاص حقوقی نیز می‌توانند در طرح‌های تامین مالی جمعی سرمایه‌گذاری کنند.

سعی داشته باشید که قبل از سرمایه‌گذاری کردن در طرح‌های کراد فاندینگ، در مورد سازمان نیازمند به سرمایه تحقیق‌های کافی خود را انجام دهید و دانش کافی در مورد روند آن کسب و کار و مقدار بازده آن را کسب کنید!

چگونه در طرح‌های تامین مالی جمعی سرمایه‌گذاری کنیم؟

سرمایه‌گذاری کردن در طرح‌های کراد فاندینگ آسان و سریع است! شما می‌توانید به صورت آنلاین در تمامی طرح‌های تامین مالی جمعی سرمایه‌گذاری کنید و به صورت آنلاین در هر زمان روند سرمایه‌گذاری و مقدار بازده خود را چک کنید. ازکی سرمایه یکی از پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های کرادفاندینگ است که به شما قابلیت سرمایه‌گذاری در بهترین طرح‌های دارای ضمانت را می‌دهد و شما می‌توانید با وارد شدن به این پلتفرم، بهترین طرح‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و به تعداد نامحدود در طرح‌های کرادفاندینگ سرمایه‌گذاری کنید!

برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های تامین مالی جمعی، این مراحل را دنبال کنید.

ثبت نام در سجام

اولین مرحله برای شروع سرمایه‌گذاری در طرح‌های کرادفاندینگ، ثبت نام در سامانه سجام است. شما می‌توانید از طریق کارگزاری‌ها به صورت آنلاین در سامانه سجام احراز هویت کنید و ثبت نام خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به پایان برسانید.

انتخاب طرح‌های کراد فاندینگ

در مرحله بعد، شما می‌توانید طرح‌های فعال مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین آنها را برای سرمایه‌گذاری خود انتخاب کنید. سعی داشته باشید که طرح‌های دارای ضمانت و امضاهای قانونی را برای سرمایه‌گذاری خود استفاده کنید و سرمایه‌گذاری خود را در ایمن‌ترین حالت نگه دارید!

واریز سرمایه و شروع سرمایه‌گذاری

پس از انتخاب طرح مورد نظر خود، شما می‌توانید به تعداد نامحدود در طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنید! شما همچنین می‌توانید در پلتفرم انتخابی خود، روند سرمایه‌گذاری و مقدار بازده خود را از طریق پلتفرم انتخابی رهگیری کنید.

کلام آخر

کراد فاندینگ یا تامین مالی جمعی یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری برای دریافت بازده تا 50 درصد است! شما همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر، مطلب  کرادفاندینگ چیست  را مطالعه کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ