نیمی از جمعیت شهرستان دشتی تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند

اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار شهرستان دشتی گفت: هم‌اکنون حدود ۵۰ درصد از جمعیت شهرستان دشتی تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با رئیس بیمه سلامت این شهرستان، به اهمیت بیمه سلامت به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم در ارائه خدمات به مردم اشاره کرد.

وی افزود: این بیمه می‌تواند نقشی اساسی در بهبود وضعیت سلامت عمومی داشته باشد و دولت برای حمایت از مردم در این زمینه سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده است.

فرماندار دشتی به یکی از اقدامات مهم دولت شهید رئیسی اشاره کرد که طی آن، خدمات درمانی به همه کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌ها به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی این تصمیم را یک گام بزرگ در مسیر تحقق عدالت در حوزه سلامت دانست و افزود: این‌گونه خدمات، نشان‌دهنده توجه ویژه دولت به مسائل بهداشت و درمان است و جای کار در این حوزه همچنان بسیار است.

بحرانی خاطرنشان کرد: در حوزه سلامت نباید نگاه هزینه‌ای داشت، بلکه این هزینه‌ها در حقیقت نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده جامعه محسوب می‌شوند.

او با تأکید بر اینکه سلامت مردم از اولویت‌های اصلی هر دولتی است، اظهار داشت: دولت چهاردهم نیز توجه ویژه‌ای به این موضوع دارد و به بهبود و ارتقا سطح خدمات درمانی کارهای خوبی در دست انجام است.

فرماندار شهرستان دشتی ضمن تقدیر از مجموعه بیمه سلامت شهرستان و استان، خواستار پیگیری‌های جدی برای اطلاع‌رسانی به افراد در روستاها شد که از این خدمات آگاهی کافی ندارند.

وی تأکید کرد: باید اقدامات مؤثری در جهت آگاه‌سازی این افراد صورت گیرد تا بتوانند از خدماتی که برای آنها در نظر گرفته شده، به بهترین نحو بهره‌مند شوند.

فرماندار دشتی از مسئولان مربوطه خواست تا اطلاع‌رسانی بیشتری در خصوص خدمات بیمه سلامت انجام دهند تا سایر اقشار جامعه نیز از این خدمات بهره‌مند شوند.

بحرانی افزود: با اطلاع‌رسانی به‌موقع و جامع، می‌توان سطح دسترسی مردم به خدمات درمانی را بهبود بخشید و جامعه‌ای سالم‌تر را شاهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ