همایش یک روزه آنفلوانزای پرندگان به میزبانی موسسه رازی برگزار شد

اقتصاد ایران: کرج- همایش یک روزه آنفلوانزای پرندگان امروز به میزبانی واکسن و سرم سازی رازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش یک روزه آنفلوانزای پرندگان امروز دوشنبه با حضور مسئولان کشوری، اساتید و محققان، دانشجویان و فعالان بخشی دولتی و خصوصی صنعت طیور کشور در سالن آمفی تئاتر مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی برگزار شد.

علیرضا یوسفی در حاشیه برگزاری این رویداد علمی گفت: این سمینار با هدف انتقال تازه‌ترین نتایج تحقیقاتی و تبادل آخرین یافته‌ها در مورد ویروس آنفلوانزای پرندگان، ایجاد فضای تعاملی بین پژوهشگران، متخصصان و صنعت و نیز آگاهی بخشی به منظور ارتقای بهداشت و امنیت غذایی کشور، پاییز امسال در مؤسسه رازی تدارک دیده شد.

وی با اشاره به اینکه مؤسسه رازی به عنوان یک مرکز علمی معتبر در زمینه تحقیق و تشخیص بیماری‌های دامپزشکی و تولید واکسن، یافته‌های علمی روزآمدی را در زمینه بیماری آنفلوانزای پرندگان در اختیار دارد، مطرح کرد: توجه به این یافته‌ها می‌تواند بر انتخاب راهکارهای جدید مبارزه با این بیماری در کشور تأثیرگذار باشد.

دبیر اجرایی همایش یک روزه آنفلوانزای پرندگان و مدیر آموزش، پژوهش و تجاری سازی مؤسسه رازی تصریح کرد: مؤسسه رازی با دانش انباشته و تراکم تجربیات در زمینه شناخت و مهار ویروس آنفلوانزا به عنوان بیماری شایع طیور، می‌تواند تجربیات خود را در اختیار پژوهشگران قرار دهد.

یوسفی بیان کرد: حدود ۴۰۰ نفر از متخصصان، کارشناسان، اساتید دانشگاهی، کلنیسین‌های بخش خصوصی و دست‌اندرکاران صنعت طیور در این برنامه حضور به هم رساندند و بسیاری از علاقه مندان نیز به صورت مجازی در همایش شرکت کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ