بهترین دستگاه فلزیاب و گنجیاب کدام است؟

اقتصاد ایران: ظاهر خوب یک دستگاه هیچ گاه نشانه بالا بودن کیفیت آن نیست و این مطلب را ما ایرانی ها در مورد کالاهای چینی به خوبی درک کرده ایم.

فلزیاب حرفه ای به چه دستگاهی میگویند؟ مطالعه در مورد ویژگی ها و کارکرد فلزیاب ، گنج یاب ، طلایاب و … زمانی از شما تلف نمی کند ولی به افزایش اطلاعات شما در مورد این دستگاه ها و آشنایی با فرآیند فلزیابی کمک بسیار می کند.

حتما برای شما جالب است که بدانید یک فلزیاب خوب و کار آمد چه ویژگی هایی باید داشته باشد و برای خرید یک فلزیاب حرفه ای و کارا به چه نکاتی باید توجه کرد. شاید مهمترین عاملی که باید به آن توجه کرد این است که ظاهر دستگاه مهم نیست. ظاهر خوب یک دستگاه هیچ گاه نشانه بالا بودن کیفیت آن نیست و این مطلب را ما ایرانی ها در مورد کالاهای چینی به خوبی درک کرده ایم.

فلزیاب چیست؟

فلزیاب‌ ها ابزارهایی هستند که باهدف شناسایی و مکان‌یابی فلزات پنهان و مدفون شده در زمین و مکان های پنهان طراحی شده اند، دستگاه های فلزیابی بدلیل تکنولوژی منحصری که در طراحی خود دارند قادرند اشیاء مختلف قیمتی را اسکن و تفکیک نمایند. بنابراین خرید فلزیاب کمک فوق العاده چشم گیر و نتایج موفقیت آمیزی در یافتن اشیا ارزشمند و گرانبهایی چون قطعات طلا، سکه و گنجینه های مختلف دارند،به این صورت که با بررسی رسانایی خاص جسم فلزی مورد نظر میتواند تشخیص میدهد که این شیء فلزی جزء اقلام و فلزات ارزشمند(طلا و نقره و…) است یا خیر؟! در ادامه همراه ما باشید تا معروف ترین و پرفروش ترین دستگاه های فلزیاب را بررسی و تحلیل کنیم:

راهنمای خرید فلزیاب ترکیه ای نوکتا NOKTA

فلزیاب آنفیبیو Anfibio:

فلزیاب انفیبیو اکه تولید کمپانی نوکتاNOKTA در کشور ترکیه است، با تمام تنظیمات و امکانات منحصر به فردی که دارد، توانسته جایگاهی با عنوان بهترین فلزیاب را دریافت نماید، این فلزیاب انتخاب مناسبی برای کاوش و شناسایی فلزات ارزشمند و انواعی از جواهرات است چرا که قادر است با فراهم کردن شرایط عمق کاوش بالا، سرعت و عملکرد عالی بهترین تجربه فلزیابی را در اختیار کاربران قرار دهد.

یکی دیگر از دلایل بالا بودن فروش این فلزیاب محبوب کمپانی نوکتا(Nokta Makro)، طراحی منوی تکی با عملکرد بسیار ساده ای است که ارائه می دهد که این موضوع در زمان شناسایی ارزشمند صرفه جویی کاملا بهینه ای میتواند داشته باشد. همچنین این موضوع باعث شده افرادی که که تجربه کافی کار با دستگاه های گنج یاب فلزیاب را ندارند یا حتی کلا بی تجربه هستند؛ گزینه بسیار مناسبی باشد.

فلزیاب سیمپلکسSimplex:

یکی دیگر از دستگاه های فلزیاب شرکت نوکتا میتوان به فلزیاب سیمپلکس پلاس ( SIMPLEX PLUS) اشاره کرد که اولین دستگاه تولید شده توسط شرکت نوکتا ماکرو ترکیه میباشد، یکی از دلایل محبوبیت این فلزیاب از همان ابتدای تولید تا به امروز خاصیت ضد آب بودن آن است. همچنین این فلزیاب برای مبتدی ها گزینه فوق العاده مناسبی میباشد، 4 دلیل محبوبیت این فلزیاب عبارت است از:

  • قیمت بصرفه و مناسب
  • وزن سبک و طراحی مدرن
  • کاربری بشدت ساده در عین حال عملکرد حرفه ای
  • عمق زنی بالا و دقیق

این فلزیاب در سه نوع و مدل فلزیاب سیمپلکس اولترا، فلزیاب سمپلکس بتا، فلزیاب سیمپلکس + طراحی و عرضه بازار شده است، به عنوان مثال عمق زنی فلزیاب فلزیاب سیمپلکس پلاس+ تقریبا تا عمق 1 الی ا و نیم متر میباشد و استفاده از آن تا عمق 3 متری آب امکان پذیر است.

بهترین دستگاه فلزیاب و گنجیاب کدام است؟

در حال حاضر سیمپلکس اولترا simplex ultra شرکت نوکتا بهترین و بالاترین دستکاه مدل سیمپلکس میباشد، است. اگر بخواهیم بطور مفید و مختصر درباره محبوبیت فلزیاب سیمپلکس اولترا بگوییم این است که این دستگاه کنج یاب قدرتمند دارای 6 حالت جستجوی حرفه ای میباشد که در عین حال کاربری آسانی نیز دارد، این فلزیاب همچنین دارای شرایط و کارکرد آسان با بدنه ای از جنس فیبر کاملا کربنی میباشد، همچنین ویژگی های دیگری چون ضد نویز بودن، عمق زنی حرفه ای و دقیق، قابلیت تفکیک حرفه ای و در نهایت ویژگی های جدیدی که در ورژن 2023 قرارداده شده مانند امکان حذف آهن با فیلتر Notch Discrimination و ضد آب و گرد و غبار کویل DD اعلل اصلی برتری این فلزیاب میباشد.

راهنمای خرید فلزیاب ماینلب استرالیا MINLAB

فلزیاب برند ماینلب MINLAB که مربوط به یک شرکت در جنوب کشور استرالیا میباشد، یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع قطعات الکترونیکی جهانی در زمینه محصولات فلزیاب میباشد، همچنین یکی دیگر از شعبه های معروف شرکت ماینلب در کشور مالزی است و نیز دیگر شعبه آن زیر نظر آمریکا همین فرایند تولید را انجام می دهد. بطور کلی تمامی تولیدات قطعات الکترونیکی برای صنایع مختلف مانند موتورولا، شرکت جنرال الکتریک، هانیول، لکروی و زیمنس زیر نظر آمریکا و استرالیا (شرکت مرکزی) در مالزی انجام می شود.

نکات مهم:

  • عمق کاوش هر نوع فلزیابی به عوامل مختلفی مانند نوع خاک، اندازه و جنس هدف و تنظیمات دستگاه بستگی دارد.
  • قبل از خرید فلزیاب، حتما تحقیقات خود را انجام دهید و دستگاهی را انتخاب کنید که متناسب با نیازها و بودجه شما باشد.

بهترین دستگاه فلزیاب و گنجیاب کدام است؟

11 راهکار تشخیص فلزیاب حرفه ای

  1. یک دستگاه فلزیاب خوب باید حداقل عمق کاوش ۴ متری را داشته باشد.( البته با تست اصولی در خاک چند لایه ، ۴ متر عمق زنی کند.)
  2. فلزیاب حرفه ای باید قابلیت تنظیم فرکانس کاری را داشته باشد.
  3. گنج یاب پیشرفته باید مجهز به نشانگر حساسیت باشد.
  4. یک طلایاب حرفه ای در کنار بالانس اتوماتیک باید دارای بالانس دستی نیز باشد.
  5. فلزیاب حرفه ای باید حداقل ۶۰ درصد توانایی حذف ذرات را داشته باشد. دستگاه هایی که توانای حذف ذرات بالاتری دارند معمولا از قیمت بیشتری برخوردار هستند.
  6. دستگاه فلزیاب حرفه ای باید قابلیت تفکیک فلزات را داشته باشد یا مجهز به حالت جاست گلد (فقط طلا) باشد.
  7. تکنولوژِی کارکرد فلزیاب حرفه ای پالسی یا PI است نه سیستم VLF زیرا فلزیاب های وی ال اف از عمق نفوذ پایینی برخوردار هستند.
  8. تصویری بودن دستگاه فلزیاب ویژگی است که می توانید از آن برای نتیجه گیری بهتر استفاده کنید ولی این قابلیت نباید در عملکرد دستگاه تاثیری داشه باشد. فلزیاب های تصویری در دو نوع اسکنر مگنومتر و فلزیاب پالسی تصویری هستند.
  9. قیمت دستگاه فلزیاب یکی از فاکتور های مهم برای خرید دستگاه محسوب می شود اما به هیچ وجه نباید بالا بودن قیمت یک دستگاه را دلیلی بر حرفه ای یا کارامد بودن آن به حساب آورد.
  10. دستگاه فلزیاب حرفه ای باید توانایی تست در شرایط محیطی مختلف را داشته باشد و بهترین محیط برای تست دستگاه فلزیاب ، زمین تست چند لایه است که شامل ساروج ،مواد معدنی،ذرات مختلف ،آهک ،ذغال ،ریشه درخت ،بتن ،خاک مرطوب و ……می باشد.
  11. گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از موضوعات مهم در خرید فلزیاب است و حتما دستگاهی را انتخاب کنید که دارای گارانتی معتبر باشد.

قبل از اقدام به خرید هر نوع دستگاه گنج یاب و طلایابی  بهتر است اطلاعات بیشتری درباره انواع این دستگاه های گنج ابی و کاربردهای هر کدام کسب نمایید بنابراین توصیه میکنیم حتما صفحه مرتبط ما با عنوان  « خرید فلزیاب » را مشاهده نمایید.

قیمت فلزیاب حرفه ای

قیمت دستگاه فلزیاب با توجه به تغییر نرخ ارزها متفاوت میباشد، درنهایت توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید. یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت گلد اسمیت است که دارای ۲۵ سال سابقه فروش  میباشد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ