فریبا: وضعیت استقلال نشان‌دهنده عملکرد مدیران باشگاه است

اقتصاد ایران: پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، اوضاع نابسامان تیم فوتبال این باشگاه نشان‌دهنده عملکرد مدیران آن است.

- اخبار ورزشی -

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست خانگی و سنگین استقلال برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: طبیعتاً چنین شکستی در خانه برای ما و هواداران و حتی بازیکنان و کادر فنی ناراحت‌کننده است. استقلال در نیمه اول این بازی نمایش خوبی داشت و بازیکنان در زوج‌سازی، شوت‌زنی، ایجاد موقعیت و ... عملکرد خوبی داشتند، ولی فرصت‌ها از دست رفت و در نیمه دوم هم گل‌های ذوب‌آهن به ثمر رسید و جریان بازی تغییر کرد. استقلال با سه مدافع در این بازی به میدان رفت تا عمق دفاعش پوشش داده شود، ولی دیدید که تیم حریف چگونه از اشتباهات مدافعان استفاده کرد و در یک نیمه سه گل به ثمر رساند.

وی ادامه داد: نه تنها در نیمه اول بلکه در نیمه دوم و حتی بعد از گل اول ذوب‌آهن، اگر آن توپ بلانکو گل می‌شد شاید باز هم وضعیت فرق می‌کرد. استقلال بعد از خوردن گل ناامید شده بود و تیم از لحاظ روحی و روانی هم در وضعیت خوبی قرار نداشت. 

فریبا در واکنش به انتقادهای صورت گرفته از سهراب بختیاری‌زاده و اینکه هواداران استقلال معتقدند او باید درخواست تعویق این بازی را می‌داد، تصریح کرد: به هر حال ایشان صلاح دید که این بازی برگزار شود، ولی من معتقدم بختیاری‌زاده به هیچ عنوان نباید زیر بار غیبت سیدحسین حسینی می‌رفت. حسینی کاپیتان تیم است و من کاری به این ندارم که چه بحثی ببین او و باشگاه ایجاد شد، ولی وقتی کاپیتان تیم توسط باشگاه محروم شود، این مسئله می‌تواند روحیه تیم را تحت تأثیر قرار دهد. بختیاری‌زاده حتی به قیمت حاضر نشدن روی نیمکت استقلال در این بازی، نباید با غیبت حسینی کنار می‌آمد.

پیشکسوت باشگاه استقلال راجع به اینکه احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره این باشگاه قبل از اتمام بازی ورزشگاه شهدای شهر قدس را ترک کرد و همچنین اعتراض برخی هواداران استقلال به مدیریت باشگاه خاطر نشان کرد: ما دیدیم که تعدادی از هواداران بعد از بازی اشک می‌ریختند و این بسیار ناراحت‌کننده بود. باید این را در نظر گرفت که این دوستان در تیم‌های بزرگ و پُرهوادار فعالیت نکردند و نمی‌توانند ناراحتی آنها را درک کنند. استقلال قبل از شروع فصل، درگیر حاشیه و مشکلات متفاوت بوده است و این حاشیه‌ها همچنان هم ادامه دارد، پس می‌توان نتیجه گرفت که تیم مدیریتی چه عملکردی داشته است.

فریبا در مورد انتخاب سرمربی جدید استقلال و اینکه آیا پیتسو موسیمانه می‌تواند در این تیم نتیجه بگیرد، گفت: من شناختی از این مربی ندارم و از حالا نمی‌توان این مربی را قضاوت کرد، ولی امیدوارم شرایط استقلال تغییر کند. این تیم بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد و مسئله مهم پاک شدن حاشیه از این تیم است تا استقلال به آرامش برسد. هر چند بازی با النصر سخت است، ولی امیدوارم بازیکنان بتوانند نمایش خوبی در این بازی داشته باشند. استقلال با تیمی روبه‌رو می‌شود که ستاره‌های زیادی دارد و باید با تمرکز و هوش بالا بازی کند. من شنیده‌ام که سرمربی استقلال هم قرار نیست روی نیمکت بنشیند که این طبیعی است، چون او حتی یک جلسه هم با تیم تمرین نکرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که «استقلال باید چه راهکاری را برای مهار رونالدو در نظر بگیرد؟»، اظهار داشت: رونالدو بازیکن بزرگی است و مهار او اصلاً آسان نیست. استقلالی‌ها باید در سه زمینه مواظب رونالدو باشند. نخست اینکه به النصر ضربه ایستگاهی ندهند، پس از آن در پشت محوطه جریمه مانع از ضربه زدن و صاحب توپ شدن رونالدو شوند و در نهایت تا جایی که امکان دارد اجازه ارسال از کناره‌ها را ندهند، چون رونالدو با جاگیری خوب در محوطه جریمه، عالی قطع توپ می‌کند و دو مدافع در محوطه جریمه باید به او بچسبند. در مجموع مهار این بازیکن کار بسیار سختی است، ولی امیدوارم استقلال در این بازی نتیجه خوبی بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ