خبر بد برای اینتری‌ها در آستانه دربی ایتالیا

اقتصاد ایران: دو مهره‌ کلیدی تیم فوتبال اینتر به احتمال فراوان نبرد این تیم با رقیب دیرینه‌اش یوونتوس را از دست خواهند داد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از شبکه اسکای اسپورت ایتالیا؛ مصدومیت اخیر هاکان چالهان‌اوغلو و فرانچسکو آچربی به احتمال فراوان مانع حضور این دو بازیکن کلیدی تیم فوتبال اینتر در نبرد حساس هفته آینده برابر یوونتوس در اولین دربی ایتالیای فصل جاری خواهد شد.

آچربی و چالهان‌اوغلو هر دو در نیمه نخست بازی شب گذشته (یکشنبه) نراتزوری برابر رُم دچار مصدومیت شدند که در این بین، هافبک ترکیه‌ای از ناحیه عضله جنبی پای چپ دچار کشیدگی شده است؛ مصدومیتی که هم‌تیمی ایتالیایی‌اش در خط دفاعی نیز دقیقاً مشابه آن را تجربه کرده است. طبق گزارش منتشر شده توسط کادر پزشکی باشگاه اینتر، در MRI صورت گرفته روی پای چالهان‌اوغلو مشخص شده است که او دچار کشیدگی شده است و وضعیتش به صورت روزمره بررسی خواهد شد.

طبق ادعای متئو بارزاگی؛ خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا آچربی و چالهان‌اوغلو قطعاً بازی چهارشنبه شب نراتزوری برابر یانگ بویز در لیگ قهرمانان را از دست خواهند داد که ظاهراً این موضوع شامل کریستین اصلانی هم می‌شود. گویا بازیکن کوزوویی در تمرینات امروز اینتر حضور نداشته است. غیبت چالهان‌اوغلو و آچربی اما می‌تواند حتی طولانی‌تر باشد و آنها به احتمال 90 درصد بازی هفته آینده برابر یوونتوس را هم از دست خواهند داد. اولین دربی ایتالیای فصل، یکشنبه هفته آینده از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال اینتر ,

در همین حال اما اینتری‌ها یک خبر خوب هم دریافت کردند که آن بازگشت پیوتر زیلینسکی به تمرینات است. او امروز کنار سایر شاگردان سیمونه اینزاگی تمرین کرد و می‌تواند آبی‌و‌مشکی‌پوشان شهر میلان را برای بازی بعدی همراهی کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ