صادرات دستگاه‌های آزمون مواد تولیدی یک شرکت دانش بنیان به ۲۰ کشور

اقتصاد ایران: مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته آزمون مواد، از صادرات محصولات این شرکت به ۲۰ کشور جهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، سید محمد مهدی هادوی، دبیر ستاد اقتصاد دانش‌بنیان ماشین‌سازی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری از شرکت دانش‌بنیان سنتام، پیشرو در طراحی و تولید ماشین‌آلات و سیستم‌های پیشرفته‌ی آزمون مواد، بازدید کرد.

مجموعه طراحی و مهندسی سنتام، بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی دستگاه‌ها و تجهیزات تست مواد در ایران و خاورمیانه است. این مجموعه با بهره‌گیری از کادر توانمند در بخش‌های گوناگون همچون تحقیق و توسعه، تضمین کیفیت، ساخت و تولید، طرّاحی، برنامه‌نویسی، فروش و خدمات پس از فروش، نیازهای صنعت و دانشگاه را برآورده می‌کند.

حسین میرصادقی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به تأسیس شرکت طراحی و مهندسی سنتام در سال ۱۳۷۰ تصریح کرد: ما با هدف رفع نیازهای صنعت و دانشگاه برای پیدا کردن روش‌های جامع تحقیقاتی، آزمون‌های کیفیتی، اقدام به طراحی و تولید تجهیزات آزمون مواد، سیستم‌ها و ضمائم گوناگون جهت و … را کردیم.

وی، آموزش نحوه استفاده از دستگاه‌ها، کالیبراسیون تجهیزات، پشتیبانی تخصصی و کمک به مدیریت و تجهیز آزمایشگاه‌ها و … را از جمله خدمات متنوعی این مجموعه برشمرد و گفت: سنتام به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دستگاه‌های آزمون مواد (دستگاه تست‌ کشش، دستگاه تست فشار، دستگاه تست پیچش، دستگاه رئومتر، دستگاه تست خزش، دستگاه تست خمش، دستگاه تست خستگی، دستگاه تست ضربه و دستگاه تست سختی) در خاورمیانه، پیشرو در طراحی و تولید بیش از ۱۴۴ دستگاه آزمون و ۱۰۰۰ محصول جانبی است.

میرصادقی افزود: همچنین محصولات ما به لحاظ کیفیتی دارای استانداردهای معتبری همچون گواهینامه ISO ۹۰۰۱، استاندارد اروپایی CE، استاندارد ایران و … بوده و به ۲۰ کشور جهان صادر می‌شوند.

وی ضمن اشاره به فعالیت شرکت در ۱۲۵ حوزه صنعت، بیان کرد: در واقع این شرکت در صنایعی که جنس آن سیال نباشد، می‌توانیم خدمات ارائه دهیم.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در ادامه خاطرنشان کرد: عدم وجود نیروی انسانی متخصص از جمله مشکلات ما است و به دلیل مهاجرت کارکنان نگران امنیت اطلاعات و تکنولوژی شرکت هستیم.

وی از تولید «بال اسکرو» در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: بال اسکرو در واقع یک وسیله مکانیکی بوده که حرکت چرخشی را به خطی تبدیل کرده و دارای کمترین اصطکاک است.

میرصادقی، بال اسکرو را مشابه سیستم پیچ و مهره خواند و بیان کرد: این سیستم عصر جدیدی در مکانیزم‌های حرکتی ایجاد می‌کند و مکانیزم حرکتی آن مشابه بلبرینگ‌ها بوده و بدون لغزش بوده و به صورت غلتش کامل است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ